Thursday, July 30, 2009

17-07-09

diary miszgarfien
waaaaaaaaaa.....waaaaaaaaaaa....huh!!!giler ker ape aku ni...sob..sob..sob...aku sedih...bukan ape...aku rasa rindu sgt kat dia..dh seminggu aku tahan diri aku msg dia..uuuwaaaa....sedih nye...terseksa nyee aku rasa...sampai bila laa aku nak jd mcm ni..hmmm aku xde jwpn la...tgu dan lihat je la nnt...2 all my frenz who was giving me a moral support, critic me and anything else...i would like 2 say thank you 2 u all...im really appreciate what u all hav done 2 me...i knw u all xkan biar kan aku sorg2 kan...aku bangga dpt kwn mcm korg...cuma aku minta, korg phm la situasi aku...situasi di mana aku terlalu syg kan dia dan aku nak pertahan kan suma ni...aku hrp sgt...u all sbg kwn aku, doa kan yg terbaik utk aku...aku sdg blaja menjalani hidup tanpa dia...mmg payah..aku x nafi kan...sape yg penah lalui situasi ni akan paham diri aku...bukan aku nak menidak kan atau melawan takdir...btl, jodoh ajal rezeki suma di tangan Nya...tp dlm masa yg sama kt harus la b'usaha dan berdoa...aku bg contoh ajal..mmg ajal dh di tentu kan tp klo kt b'doa minta di panjang kan umur, jaga kesihatan baik2, byk kan amal..aku rasa Allah akn makbul kan doa kt...mcm 2 juga dgn rezeki dan jodoh...klo asyk mengeluh n b'doa je, mmg xkan ade hasil...bukan kah kt di minta, b'usaha, b'doa dan b'tawakal...so, dlm ape jua yg kt lakukan, jgn mudah mengalah...cuba slagii termampu..slagi belum smpai ke penghujung..2 la yg sedang aku lakukan...aku xnak mengalah mcm 2 je..tanpa berbuat ape2...dia mengajar aku, bila kt kalah / jatuh skali...bgn la..bangkit la..terus kan usaha, wat yg lbh baik...aku igt lg pesanan dia...jgn jadi looser yg xnak / malas b'usaha...mmg selama nye la looser...mmg pedas masa dgr dia ckp mcm 2...tp aku ambk sebagai kata2 positif, kata2 yg membina...mayb ade antr kwn2 aku yg x percaya aku jd mcm ni...lbh tabah, positif, cekal dr aku yg dl...ni suma hasil usaha dia membentuk aku...aku slalu b'doa, berikan aku seorg lelaki yg akn m'jd bakal suami ku dr org2 yg blh membimbing aku, memberikan aku kebahagiaan, membentuk ku menjadi insan y lbh baik...doa ku di makbul kan dgn kehadiran dia...tp syg nye...aku dan dia mengalami dugaan di awal2 ini...lg bp ari genap 3 bln hbgn kami..masih terlalu awl kan...ntah la..aku terima dugaan hidup ini dn ati yg tabah...moga aku akn ceria seperti dl...doa kan aku cepat sembuh ye...aminn............

0 org kwn gapil on "17-07-09"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal