Thursday, July 30, 2009

kenapa aku suka lagu rossa??

diary miszgarfien
kenapa yer??? hurm...kerana....lagu2 rossa suma mengisah kan diri aku...memang kena tepat la kat muka aku...setiap lagu dia menggambarkan peristiwa dan perasaan aku...mmg aku peminat setia rossa la...lagu2 yg dr album baru ni, mmg sesuai sgt dgn keadaan aku skrg ni...aku harap aku pun tabah mcm rossa dlm menghadapi dugaan hidup ni...beza nye, dia dh khwn dan aku blom lg...lagu terlanjur cinta, terlalu cinta, aku bukan utk mu, bicara pd bintang dll...lagu2 2 jiwa aku...ntah la...lagu terlanjur cinta dan tercipta utk ku (ungu ft rossa) aku tuju kan khas utk dia..2 lagu yg menggambar kan perasaan aku pd dia...sbnr nye saat ni, aku cuba utk lupa kan yg aku rindu kan dia..teramat2 rindu..aku xnak pk sgt...aku nak jadi kuat (mcm budak2 je bunyi nye)...hehe...aku nak cuba bertahan..ape yg aku genggam, x mudah utk aku lepas kan...hurm..aku slalu bg kata2 2 kat dia...hope dia mengerti...aku ni mcm bodoh je kan (ye ke?? ye kot)...ye la sbb masih setia pd yg x sudi...kenapa?? sbb aku msh igt kata2 dia...x mudah utk aku lupakan...arini aku ok ckit..ckit je la..tp still la membazir airmata..hmm nak wat mcm mana...2 je yg leh wat aku lega...plg sayu saat menatap gmbr kami (aku tgh senyum sambil airmata mengalir di pipi)...x byk mana pun gmbr kami coz bp kali je jumpa...tp gmbr 2 plg bermakna...plg mahal...tiap kali aku dengar lagu rossa, mst aku feel hbs..ye la, lagu 2 ade kena mengena dgn hidup aku skrg..errmm, dh xtau nak tulis ape...cuma nak luah kan rasa rindu je..aku tau dia x baca bnd2 ni...klo dia baca, bgs la...smoga aku terus tabah Cry

0 org kwn gapil on "kenapa aku suka lagu rossa??"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal