Thursday, July 30, 2009

lumrah atau ......

diary miszgarfien
org slalu berkata, jika kt syg kan seseorg kt harus lepas kan..jika dia dtg pd kt kembali, mungkin kah dia jodoh kita..hurm...aku sendiri x blh nak kata ape tentang bnd ni...bila pk blk, ade gak logik nye....slama aku bercinta dan di tinggal kan, satu ari pasti org 2 dtg cari aku blk...bukan aku nak berlagak atau ape..tp 2 la kenyataan nye...saat ni ade seseorg yg aku pnh syg (A), datang kembali dgn kata2 rindu...hahaha...aku sndr xtau nak gmbr kan mcm mana perasaan aku...tp ape yg aku rasa, xde ckit pun prasaan cinta pd (A) lg...aku dh maaf kan segala2 nye dan aku harap (A) phm...aku xnak bg harapan pd (A)...ckup la hny sekadar kwn..aku dh tutup pintu ati aku pd mana2 lelaki...aku dh terlalu serik...aku di tinggal kan ats alasan yg remeh...nape masa aku syg kan diorg, diorg x pnh nak hargai nye...nape saat aku dh hilang dr hidup mereka dan aku dh blh hidup tanpa mereka, saat 2 juga la mereka hadir dlm hidup aku...aku dh xnak toleh kebelakang lg...dl aku slalu mempertahan kan percintaan...sama juga dgn kali ni...cuma beza nye, aku tutup terus ati aku...hanya kerana seorg insan yg bernama NAZRIN!!kejam kah aku???hny dia tau ape yg dia dh wat pd aku (jgn pk yg bukan2 ye)....dia yg mengajar aku jd begini...biar la aku terus begini...pada (A), kt tetap masih blh berkawan...sy dh x marah kan awk...awk pun tau kan sy ni seorg yg pemaaf...sy hrp, awk akn lbh berjaya dan jumpa some1 yg lbh baik dr sy...sy akn doa kan...Naz, awk dh byk ajar sy tentang hidup ini walaupun hny 2bln kt bersama...awk mengajar sy tentang segala nye...kini, cinta, kasih dan syg aku hny utk nazrin...slagi Allah izinkan aku memendam prasaan 2, slagi 2 la aku setia dgn prasaan ini...jika Allah m'jodoh kan aku dgn org lain, aku harap 2 la yg terbaik buat aku....so, pd lelaki di luar sana...hargai la teman awk seada nya..jgn skali sia2 kan teman 2...Allah pasti akan membalas nye...jgn bila dh xde depan mata, baru nak menyesal...ape yg telah kt genggam, jgn mudah utk kt lepas kan walau ape jua badai, dugaan dan rintangan yg datang...anggap je itu ujian dr Allah utk hubungan kalian...slagi kt berusaha dan b'doa, Allah pasti akan makbul kan...usaha, doa dan tawakal...

0 org kwn gapil on "lumrah atau ......"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal