Friday, August 7, 2009

aarrrggghhhhh!!!!!!!!!

diary miszgarfien
arini pg2 la ku dh mengamuk..sbb nye kena hntr my mum g keje...bukan xnak hntr tp mention la awl2..atleast ku blh prepare fizikal n mental ni..dah la klo x ckup tdo mmg nak ngamuk je...di tambah kan lg hal semalam..nangis je keje ku arini..masa on9 fs td, tgk ade msg dr nazrin..automatik ku nangis..sedih sgt..rasa mcm ati ni dh jd abu yg di tiup angin..hilang suma dh semangat ku...ni msg dr dia

erm xpper
1 je awk nak pesn jgn suke tudh org bukn2
awk pn kena fkr jg awk da lukekn hti org ln, jgn letkn kslhn kat bahu sy.
sy mahu bsendrian
sy xmahu sape2
awk hdupla dgn care awk.
bye akum.kt wat haluan masg2


ku juga ker yg kejam???ku juga ke yg salah??begitu mudah dia wat kptsn ni..begitu mudah dia hancur kan ati ku..saat ni ku mmg dh x berdaya lg..aku lemah selemah nye..


abg, terima kasih ats rasa cinta yg terindah ni..x mungkin syg akn mampu menyayangi org lain sebagaimana syg syg kan abg..segala usaha syg dh lakukan..tp klo ini tetap kptsn abg, syg dh x terdaya lg..syg cuba pertahankan..tp hny kesalahan diri ini je yg ade di mata abg kan..xpe la..syg pun dh biasa mengalah..kebenaran tetap kebenaran..wpun hny 2 bln je kt sempat menyulam rasa cinta ini, ketahui la..syg teramat bahagia di sisi abg..terlalu bahagia..syg jd org yg plg gembira..smpai kan fmly pun sedar suma ni..now, syg dh xtau nak ckp ape dgn fmly..xpe la, nnt syg ckp dh xde jodoh..mak org yg plg gembira bila syg citer kan psl diri abg..ari2 dia tny kat kakak psl abg..xpe la..mayb mak dh perasan perubahan pd diri syg..xnak mkn n asyk berkurung je dlm bilik..

abg, syg xtau sama ade syg boleh hidup tanpa abg or x pasni..sebulan ni pun, syg asyk sedih je..asyk mimpi kan abg je..gmbr abg ade di mana2 dlm bilik ni..ape yg syg pk pun, mst abg akn muncul..Ya Allah, berat nye dugaan ni..aku terlalu syg kan dia..nape dugaan ni yg terjadi pd diri ku...tabah kan la ati ku utk terima suma ni..ku dh x berdaya lg..

abg...cinta, kasih dan syg yg ade dlm ati syg ni, terlalu mendalam..syg x mampu nak hadapi suma ni lg...syg x mampu nak membenci abg..biar la syg simpan segala rasa ni..

terima kasih ats sebuah cinta yg terindah ini buat diri syg..abg adalah kenangan yg terindah dlm hidup syg..org yg plg syg syg dlm hidup ini..mungkin tiada pengganti mu selepas ini..berbahagia la abg dgn hidup mu selepas ni..syg tetap doakan utk abg..

salam syg dr seorg insan yg tulus cinta kan abg




***disebabkan arini ku terlalu sedih+moody+emo+ngamok....hbs 1 dapur ku mop..tukar decor bilik


2 org kwn gapil on "aarrrggghhhhh!!!!!!!!!"

eiy-Da on Monday, August 10, 2009 2:27:00 PM said...

saba k..mybe xder jodoh tu...

..::..ein..::.. on Monday, August 10, 2009 3:12:00 PM said...

huhu...sedih ni kak eda..wpun br 2bln dgn dia tp ntah la..sy jd terlalu syg dgn dia..moga sy tabah

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal