Thursday, August 6, 2009

thanks!!

diary miszgarfien

thanks ye nazrin dh wat hidupku merana..thanks sgt2 dh permain kan cinta sy..thanks juga sbb dh musnah kan segala nye..mayb pasni sy akn balas dendam!!what??u all ckp sy jahat..ok fine..


hurm..sory la emo sgt ni..aku dh nangis dr td lg(ntah dh bp lama pun x sedar)..laju je airmata ni mengalir


ku dh xleh nak pk ape2 lg saat ni..td pun pi send msg kat ym dia..mcm2 la yg ku ckp kan..mst dia lg benci kan..xpe la..biar la dia benci diri ku ini...tp ku dh send msg sorry kat dia...otak dh x btl skrg ni
ape ku buat pun ku xtau..nangis je ni

ati aku dh pecah berkeping2 ni...





im trying 2 fix my heart..but...waaaaaaaa

dh xmampu nak berkata2 lg..diri ku teramat la penat saat ni..penat dgn suma ni



**sorry byk gmbr2 je..ati dh x mampu nak berkata2 lg**


~~iklan sampingan~~





----> to bro khai n along (my frenz form ym), thanks ye teman kan org nangis td..sorry ler org xnak wc..muka hodoh giler la..next time k...

0 org kwn gapil on "thanks!!"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal