Friday, September 11, 2009

pergi la dikau

diary miszgarfien
mungkin ini la keputusan yg terbaik yg harus ein ambk...b4 tu, mr.N dh terima parcel dr ein..he said tq n dat tie, sweet...but...............dia dh ade tie 2...sama dgn tie yg ein bg...citarasa kami yg sama..agak sedikit kecewa bg ein...xpe la....

ein br je lepas msg dgn dia...bukan niat ein utk menyentuh hal lama dgn dia...sekadar utk meluah kan segala nya sebelum ein btl2 lepas kan dia dr hati ini....ni la msg yg ein beri pd dia


" biar la ein luahkan segala2 nye malam ni..ein x minta naz reply msg ni...ein x sangka yg kt dh beli tie yg sama..kebetulan je 2...xpe la..cuma ein x sangka yg ein akn kena marah smpai mcm 2...ein dh serik utk pos ape2 lg..x penah terlintas di ati or akal ini utk menganggap naz kejam..x penah skali pun..bnd ni dh byk wat ein sedar yg slama ni ein dh byk sakitkan hati naz n wat naz marah2..maybe dh smpai masa utk ein lepas kan naz dari hati ein wpun t'lalu sukar utk ein terima..ein x mampu nak tabah mcm naz...maafkan ein...slama ni ein slalu merasa kan yg ein masih lg ade dlm hati naz..tp ein tau...suma 2 hny mainan prasaan ein sendiri...sering kali ein cuba utk membenci naz kerana dh berikan ein hadiah bezday yg sgt 'istimewa' di mlm bezday ein...tapi, tiap kali ein nak membenci naz, ein x mampu..ein x tergamak nak tipu nak wat mcm 2..prasaan sebalik nye yg sering hadir dlm hati ini...mcm mana naz xnak tipu ein lg, mcm 2 juga ein xnak terus tipu diri ein, naz n org lain...ein mampu utk berkata yg naz dh tiada dlm hidup ein lg...tp, hakikat nye, cinta ini terlalu utuh wat diri naz..suma org marah kan ein sbb jd mcm ni..kdg2 ein rasa, suma yg terjadi ni sbb naz nak duga ein..naz penah ckp, naz akn tunjuk kan sikap2 negetif naz supaya ein dpt trm segala keburukan naz...2 la yg slalu ein pesan pd diri ini...suma 2 hny dugaan....tp..........ein tau dan ein harus terima hakikat ini...yg ein mmg dh xde dlm hidup naz lg...mohd nazrin nahar, terima kasih ats percintaan ini...terlalu bermakna n istimewa..moga akn jumpa yg dapat membahagia kan naz hga akhir hayat naz"

SELAMAT TINGGAL MR.N YG EIN SAYANGI SELAMA INI

video

maybe ini la yg terbaik...yg mampu ein lakukan..moga ade petunjuk di sebalik semua ini...mungkin ini la kekuatan yg slalu ein pohon pd Allah..moga ein terus di berikan kekuatan utk tempuhi dugaan ini...doa kan ein agar x lalui lg life ein yg dl...doa kan ein juga smoga cepat pulih dr kelukaan ini....

**klo blh, ein nak jadi mcm "nur" dlm citer nur kasih..sguh tabah**

***pasni jgn sape2 tny bila ein nak khwn ok..mmg kena debik la jawab nye...im closing my heart 2 anyone***

****ein bersyukur saat dugaan ni datang menimpa ein, ein ade di samping family..mereka sumber kekuatan ein..klo ein kat tempat lain, mesti dh teruk keadaan ein****

13 org kwn gapil on "pergi la dikau"

cinta lea ixora on Friday, September 11, 2009 10:33:00 PM said...

hm... lea leh rase ape yg ein rase.. terpakse melepaskan org yg kita syg... ein, percayalah ade laki yg lg baik dr die utk ein.. ein tabah la.. kalo ein sdh ein nngs la.. tp jgn biarkan kesedihan n kekecewaan itu menjatuhkan ein.. n yg plng ein kena ingt, ramai lg org syg ein... lea pon syg ein.. lea hrp ein tabah...

..::..ein..::.. on Friday, September 11, 2009 10:37:00 PM said...

lea,
ni la kptsn yg paling sukar utk ein wat..berat sgt ati ni melepas kan dia..tp ein percaya dgn takdir yg Allah dh tentu kan utk hidup ein..3 bulan ein ambk masa utk wat kptsn ni...ein bersyukur masih punya kwn2 yg syg kan ein...dan, ein pun syg kan lea...thanks ye lea

minTanG_teLip2 on Friday, September 11, 2009 11:10:00 PM said...

siS saYam!. . namOO CedeH!. . Let him gO!. . .Sis An tUat Agi gAgAh perkAce. . YeH!. . namOo CEDeh2~ . .tink. . . cemUa nYe Ade hikmAh!. . n TUHAN TuH CdG aTUr An Yg terbAEK uNtk siS!. .PECAyE La .. tAte mAknE nYe megingaT an Ea. . .heEhe~. .

..::..ein..::.. on Friday, September 11, 2009 11:15:00 PM said...

ye dak muchukkk...
sis sedang melepaskan dia...ini yg terbaik wat sis..hope sis boleh tabah mcm dak muchuk gak..boleh happy mcm biasa...ngee

::[si putihpurple]:: on Saturday, September 12, 2009 1:11:00 AM said...

hye ein...
sy berdoa moga ein tabah ye..
pape pon yg brlaku,hidop kite ttp kne truskn ok!
btol ape yg lea gtau tu..jgn biar ksdihan mnjatuhkn ein..ein masih ade mase dpn..k..

ambik mase ntuk lupekan hal tu sume..
mmg sgt2 prlukan mase tuk lupekn tu sume..
sabar ye..sy tau sabar tu xseindah kate2 dan sgt perit..tp yakinlah dgn hasil dr kesabaran tu..
moga tabah dan kuat hdapi hidop akn dtg..
syg ein jgk wlopun bru knl..
keep smiling..bcoz ur smile will make others hepi^___^

..::..ein..::.. on Saturday, September 12, 2009 2:26:00 AM said...

hai putihpurple...
terima kasih atas segala kata2 n nasihat yg di berikan...sgt ein hargai semangat n sokongan yg di berikan...ein sedang cuba utk membina kembali kekuatan diri ini..harap kali ni tidak memerlukan masa yg lama utk ein pulih...thanks 4 everything ye...luv u guys...

eiy-Da on Saturday, September 12, 2009 12:06:00 PM said...

salam ein..
mmg ssuh dan sukar untuk kite lepaskan org yg kite sayang
tp kalo die bukan jodoh kiter, xperlu untuk kiter pertahanknnyer lg.
lebih baik kiter lepaskan dr terseksa dan merana.
sis sokong pe yg ein putuskan sekarang.
yang penting jgn berdendam dan buke lah pintu ht untuk org len bile ein da bersedia k.

SilentThinker on Saturday, September 12, 2009 9:43:00 PM said...

ein,
jangan tinggalkan daku..sob sob

SilentThinker on Saturday, September 12, 2009 9:54:00 PM said...

Tertutup pintu hati,
minda tak berfungsi
Diketika itu
Tak tahu menilai
mana yang tulin
dan mana yang palsu

SilentThinker on Saturday, September 12, 2009 11:04:00 PM said...

Ya Allah tabahkan hati hamba-Mu
Diatas perpisahan ini

..::..ein..::.. on Saturday, September 12, 2009 11:10:00 PM said...

niezam
kihkihkih...ngada2 eh zam ni...nak kena cubit ye..

..::..ein..::.. on Saturday, September 12, 2009 11:13:00 PM said...

zam....thanks 4 everything ye...moga ein akan sentiasa tabah hendak nye

Anarm on Sunday, September 13, 2009 8:17:00 AM said...

semoga ketemu cinta sejati~
insyaallah..

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal