Sunday, October 4, 2009

xde tajuk

diary miszgarfien


salam.................

erm..ein xtau nak buh tajuk ape..sbb mcm2 ein nak citer kat cni...ntah la....arini penat giler sbb kkak ipar wat mkn2 utk kwn2 dia...ein tukang join mkn je...kih3...dr pg smpai la mlm, mkn je keje ein..hbs la ein jd ms.moolat nnt...huh, xmo la....akn ku pasti kan berat ku sentiasa 50kg je...2 la ikrar ein utk thn ni....


nak cuci mata dgn kwn kkak pun xleh...sbb suma nye dh berpunya *gatal sguh ein ni ye*...melepas sudah..kih3...abg angkat ein yg kuat prasan 2 pun x dpt dtg...sbb dia ade klaz smpai mlm...hurm, xpe la....esk pun mayb akn ade mkn2 lg...ein xtau nak jemput sape dh..asal ajk je, ade je halangan yg wat diorg xleh dtg..


hurrmmm....sbnr nye ein nak share sesuatu...arini ein dpt komen kt ms...dr seseorg or my ex-bf b4 mr.N....klo mr.N tau, mst dia bengang + jelles sbb dia ckup x suka ape yg lelaki 2 wat kat ein...ein mmg dh xde msg dia lg sbb 2 permintaan dia...dia xleh nak lupa kan kngn ktorg..hurm, ein pun still x lupa kan lg cuma ein dh leh terima yg ktorg xde jodoh...wpun kami x sama taraf, tp ein jujur cakp, ein mmg ikhlas syg kan dia dl..ein terima dia seadanya...dgn dia, ein happy la juga..tp cian dia sbb ein kuat mrjk...tp dia tau mcm mana nak pujuk n wat ein tersenyum...dia adelah org yg mengata kan jika jodoh kami pnjg, dia akan melamar ein dgn cara yg plg romantik *rujuk entry angan yg x mungkin terjadi ye *...adeeeiii....malu lak...abai kan je la...suma nye dh jd kenangan n dah berlalu...

wpun msg dia ringkas, tp ade makna yg tersirat yg dia cuba smpai kan pd ein...ape pun, ein ckp kat dia berkawan 2 adalah lbh baik dr berkasih...frenz 4ever ok mr.K...hehe...

p/s : dia akn ke sabah 6hb ni...n he promise dat he will buy something 4 me...hurmm..x sbr nye..kih3


ape lg ye yg ein nak ngarut kat en3 ni ye...nak pk jap eh...pk....pk....pk....pk....pk...dh xleh nak pk la..hehe

k la...lenkali ein smbg ngarut lg ye....oppss, nak bgtau...ein akn bid 1 lg jam...juz wait n see ok...hehe...ein still lg tgu respon dr seller jual jam swatch 2..ein dh email kan tp lom ade feedback lg laa..adeeeiii



*tiba2 je kenangan ant ein dgn mr.K
menerjah ke dalam diri ein
hampir2 meleleh airmata
bila teringat kan kenangan kami

13 org kwn gapil on "xde tajuk"

SilentThinker on Sunday, October 04, 2009 9:22:00 AM said...

salam,
amboi, byaknye EX dia, ..MR. N la ..Mr. K la,
emp, pe la aagaknya msg dia ek ????

..::..ein..::.. on Sunday, October 04, 2009 1:33:00 PM said...

wslm zam,
errkkk...byk ke
ape msg dia...hurmm
xmo la publish

eiy-Da on Sunday, October 04, 2009 1:48:00 PM said...

ahah..sempat lg tu..nakal ek..nk cucui nmate jek..
pe kata wat tajuk entry ni..sesi mencoci mate..eheheh..
xpe..sis suke ein yg skang..hepppy sokmo bak kata owang terengganu..heheh

..::..ein..::.. on Sunday, October 04, 2009 2:42:00 PM said...

sis syg....
hehe...sesi mencuci mata tidak berjalan dgn lancar la sis...kih3...
mana sis tau ein happy skrg ni...hehehe
senyum sokmo

Fatt Chin Choy on Sunday, October 04, 2009 7:47:00 PM said...

dia masih teringin kat ko kot... huhuhu... lelaki2

..::..ein..::.. on Sunday, October 04, 2009 7:51:00 PM said...

kamu ni ah fatt
tau je ye...tp ati ein dh tertutup..ape yg dh berlalu, biar la jd kenangan bg kami....

p/s : kamu bukan lelaki ke...teeeettt...kih3

Precious on Sunday, October 04, 2009 8:49:00 PM said...

Berserah je pd Ilahi. Jodoh pertemuan, ajal dan maut di tangan Tuhan, kan!

..::..ein..::.. on Sunday, October 04, 2009 9:34:00 PM said...

precious,
insyaallah..ape yg ein lakukan skrg ni pun, hny b'usaha n berserah pd-Nya

SilentThinker on Sunday, October 04, 2009 11:30:00 PM said...

pe la agaknya msg dia ..hrmpppp

..::..ein..::.. on Sunday, October 04, 2009 11:48:00 PM said...

nape nye zam....msg biasa je la..tp ckup wat ein terkenang kan semua nya

minTanG_teLip2 on Monday, October 05, 2009 11:17:00 AM said...

HuH! . XJeMpOt ite Yg chOmOt nEh pOm

..::..ein..::.. on Monday, October 05, 2009 12:19:00 PM said...

kih3....adik oh adik
klo adik dekat dgn sis
dh lama sis jemput

hanc on Monday, October 05, 2009 10:33:00 PM said...

Salam.. sal takde tajuk lak nie??

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal