Saturday, November 21, 2009

sunyi....

diary miszgarfien


ye....ein kesunyian...teramat2 sunyi n bosan.....something missing from my life....ein pun xtau nak luah kan camne...cuma, mmg ein terasa kekosongan...sama seperti ape yg lea rasai di sini.....


ape yg dia rasa...2 juga la yg ein alami...mayb btl kata lea...rasa bosan..kosong...sunyi....mayb kerana diri yg single n available...ein admit..i need some1 in my life for share everything with him bout what i feel...but...ntah la....rasa takut 2 lbh menguasai diri ini


dh x terluah lg rasa nye...andai di luah kan pun, pasti tiada sape yg dpt memahami...ein hargai kawan2 ein yg sudi dgr segala luahan ati ein...yg sudi teman kan ein di kala ein kesedihan...skrg ni...dh xde lg kesedihan dlm diri ein...yg ade, hny la kesunyian....


bila ade shaja lelaki yg cuba mendekati, ku pasti akn menjauh...x sgup suma 2 berulang lg...bukan ein xnak memberi peluang pd siapa2...tp ein x mampu wpun jauh di sudut ati, ein sgt perlu kan some1...seorg lelaki...seorg kekasih...atau lbh tepat lg...seorg suami...


desprate kah aku????? tidak....ein bukan terdesak...ein masih mampu menerus kan hdp ni secara keseorgan...tp...bila sunyi 2 hadir, ein sedar...ein menipu diri sndr dgn kegembiraan yg palsu...kejam kah ein utk terus membeku kan ati ini dr mana2 lelaki yg ign menghuni hati ini...ego kah ein...ntah la....ein sendiri, xtau camne lg nak luah kan ape yg ein rasa kan skrg ni...ape yg ein tau, ein kena terus kan juga kehidupan ini...seorg kwn pernah berkata...

"utk ape kt terus bersedih n hidup dlm keadaan mcm 2...kerana kt hny merugikan setiap masa tanpa menikmati nye...hidup ni hny sekali sahaja...so, guna kan la kesempatan yg ade utk kt memanfaat kan nye...."


utk lea....
ein phm prasaan kamu...cerita kt hampir sama...di luaran kt hapy..tp dlaman, hny kt sahaja yg tau..kekosongan yg kt rasai 2, xtau la nak ubt kan camne...hny mampu menunggu insan yg sudi mengisi kekosongan 2..dlm masa yg sama, ein harap, kt sama2 tabah dlm tempuh semua ni...insyaallah lea, 1 ari nnt, pasti pelangi yg indah itu akn muncul kembali...

semoga kt terus berkawan walau hny di alam maya ini shaja






16 org kwn gapil on "sunyi...."

cinta lea ixora on Saturday, November 21, 2009 7:28:00 PM said...

kosong..sunyi..sepi..
nape perlu kite rase mcm tu..
pastu pandai pulak kita berpura2 happy kan..
tapi dlm hati Allah je yg tahu..
rasenye mmg kita perlukan someone utk isi kekosongan..
cume masenye belom tiba..
so ape yg kite boleh wat hanyalah tunggu dan tunggu..

mohdisa on Saturday, November 21, 2009 7:43:00 PM said...

ein......be chill ok. jgn menyesal dengan hidup kita. perjalanan masih jauh. :)

..::..ein..::.. on Saturday, November 21, 2009 7:44:00 PM said...

lea..
kt berpura2 kerana kt xnak teman2 kt susah ati..
kerana kt xnak mereka igt kt lemah..
wpun hakikat nye kt mmg lemah
menunggu dan terus menunggu
tp smpai bila lea...
biar la masa yg tentukan bila kan semua
kekosongan dan kesunyian ini akn berakhir

..::..ein..::.. on Saturday, November 21, 2009 7:45:00 PM said...

mohd isa...
is pun kena chill juga tau
ein tau, ape yg is rasa
lg berat dr ape yg ein lalui kan

cinta lea ixora on Saturday, November 21, 2009 8:11:00 PM said...

tulah... lea pon mcm dh penat sgt menunggu...
xth la smpi bile lg...

..::..ein..::.. on Saturday, November 21, 2009 8:20:00 PM said...

lea...
sabar je..nak wat camne..
mayb lom smpai masa nye lg
tp dlm masa yg sama,
kt juga kena berusaha utk mencari nye

hanc on Saturday, November 21, 2009 8:31:00 PM said...

iam here~~ hnya meningalkan tapak kaki yang kecil ini~~ :D~~ Aduh terjatuh lak~

mohdisa on Saturday, November 21, 2009 9:59:00 PM said...

erk, is ok jerk. hehe

..::..ein..::.. on Saturday, November 21, 2009 10:04:00 PM said...

mohd isa...
jgn mulut je kata ok is...
tp hakikat nye???

arnamee on Saturday, November 21, 2009 10:43:00 PM said...

ein,sunyi?
sebab tu DIA ada,
sebab bila sunyi Dia je thu,kan :)

erm, insyaallah akan ada nanti yg mengisi keksgn, sebab sebelum ada, ia tiada dlu ,ihik;p

Fatt Chin Choy on Saturday, November 21, 2009 10:49:00 PM said...

lea aku panggil cik kosong
ko kakcik kosong ler
hahaha

..::..ein..::.. on Saturday, November 21, 2009 11:08:00 PM said...

anem...
DIA mmg slalu ade
hny pd DIA, tmpt ein mengadu
tq ye


ah fatt...
kamu mmg sengal
kih3

mohdisa on Saturday, November 21, 2009 11:44:00 PM said...

hehe, betul la...ok lagi...:P

cinta lea ixora on Sunday, November 22, 2009 3:44:00 PM said...

berusaha cari...???
x mcm perigi cari timba ke? huhu

..::..ein..::.. on Sunday, November 22, 2009 4:08:00 PM said...

lea...
bukan laa jd mcm 2
hehe
yg 2 ein pun xmo
kih3

Cik Rara on Sunday, November 22, 2009 5:32:00 PM said...

xpe dear..jdohh xkmna..mgkin skg blom msenye..oneday,akn jpe jgk..chill je k? :D

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal