Friday, December 25, 2009

diary miszgarfien


my diary..........

arini ati aku rasa penat sgt...penat sgt2....aku harap biar la ia terhenti utk sementara...supaya aku mampu tenang....supaya ati aku x perlu lg rasa penat 2....sabar la ati...aku jnji..aku xkan wat ati ni penat lg...aku jnj aku xkan wat ati ni terluka lg....

aku penat sgt dgn prangai kaum adam....aku rasa diorg dh wat aku membenci kaum mereka...tp tidak termasuk fmly aku la....aku kan ank abh...mana leh benci abh....aku cuma jd benci pd kaum adam yg suka nak permain kan ati perempuan....

mereka jahat kan....xpe la...1 ari nnt, setiap kejahatan pasti ade blsn nye....xpe2....jgn slh kan aku klo aku benci mereka.....aku rasa cam nak permain kan org laa...sbb aku dh penat...sbb org sukan permain kan ati aku...tp....x baik pulak wat camtu

dh r...aku penat...diary, jnj dgn aku...ko teman aku smpai bila2 tau...hny ko je yg sudi terima luahan ati aku...ko je yg sudi teman kan aku waktu aku nangis..hny ko je kwn aku setiap masa....org lain??? dh la...xyah bergantung pd org...aku dh puas nangis sbb org...klo org nyampah baca ko diary, aku dh x kisah...ni hdp aku...ko menyampah, ko blh blah....

dh la...nak tdo...aku dh penat nangis...airmata ni xkan kering...

3 org kwn gapil on " "

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ on Friday, December 25, 2009 4:43:00 AM said...

hohoho..jgn mcm tu la...rilek2..
bukan sume laki cmtu..

cinta lea ixora on Friday, December 25, 2009 2:02:00 PM said...

yeah.. u r rite...
kite xkn berhenti menangis sbb kaum adam ;(

Cik Rara on Friday, December 25, 2009 5:20:00 PM said...

jgn la cmtu..chill okehh..byk lg laki y baek..kne la pndai crik.. :)

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal