Saturday, January 9, 2010

TAHNIAH!!!

diary miszgarfien



tahniah ein!!!!

syabas!!!

kerana kau dh berjaya tipu diri kau sendiri...

ye, kau mmg ckup tabah...

kau mmg ckup kuat utk x menangis lg....

tp smpai bila kau nak tipu hati kau...

smpai bila kau nak pendam kesakitan 2...

sampai bila kau nak sorok suma 2 sorg2...

kau mmg berjaya utk tidak mengalir kan airmata itu

walau ape pun dugaan yg kau terima

walau ape pun situsai kau sekarang

tp penah x kau pk

kau bahagia ke camni

jgn tipu diri sndr lg

jgn sorok suma 2 di sebalik senyuman dan tawa kau

xde guna nye!!!

bangkit la ein

ckup2 la dgn ape yg dh berlalu

menangis la ein

itu yg terbaik wat diri kau

luah kan segala nye

jgn keras kan hati 2 lg

kau bukan jd lbh baik

tp kau jd lbh teruk

sedar la ein

kau nak kena lempang ke

br kau nak sedar dr suma ni


*********************************

aku tau

aku lemah sgt

aku cuba jd kuat

ye...mmg aku ckup kuat dan tabah skrg ni

tp............

aku x mampu nak lari dr suma 2

aku x mampu nak lari dr prasaan ni

aku perlu kan seseorg dlm hdp aku

lempang la aku klo itu yg kau rasa kan

dpt sedar kan aku

klo itu yg dpt membuat kan aku bangkit kembali

kenapa aku terlalu keras utk kali ni

nape aku perlu hadapi suma ni lg

aku ingin menangis

tolong la

tlg buat aku utk menangis

kerana aku dh x mampu

nak tanggung dlm hati ini lg




6 org kwn gapil on "TAHNIAH!!!"

@adlynna@ on Saturday, January 09, 2010 3:00:00 AM said...

sy sedang menangis...
uhuk....

situasi kite sama...
;(

aisha wUtevA!! on Saturday, January 09, 2010 3:01:00 AM said...

salam singgah,

sis jgn cam nih, luahkan ape kat hati, insyallah you will be more relief.
jgn tension2 k??
x bek untuk kesihatan. hiks!
chill yea, hiks~

..::..ein..::.. on Saturday, January 09, 2010 3:04:00 AM said...

adlynna...
ein hrp ein mampu menangis utk lega kan hati ni
tp ein x mampu nak keluarkan walau setitik airmata pun



aisha...
im trying...sis try utk luah kan
tp sis x boleh
thanks ya sudi drop ur comment in here

:: cinta lea ixora :: on Saturday, January 09, 2010 4:30:00 AM said...

ein... are u okey....???

::[si putihpurple]:: on Saturday, January 09, 2010 4:06:00 PM said...

kuatkn hati ye..

rmai org will by ur side babe!!

eiy_Da on Sunday, January 10, 2010 6:39:00 PM said...

sis da nanges2 dah...xmmpu nk tahan..da lm pendam jek...

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal