Friday, January 29, 2010

tak sabarnya........

diary miszgarfien


im soooooooooo happyyyyyyyyy.....

lalalalalallalalalalallala.........................


ein baru balik dari meeting dengan kawan2 yang nak wat reunion ari sabtu ni....eh3...jap2.....ein bg intro dulu ye...hari sabtu ni, ein ade reunion / perjumpaan dengan rakan2 masa sekolah rendah dulu....


SEKOLAH KEBANGSAAN BATU BELAH 92-97




tadi ade meeting sikit untuk bincang kan agenda pada hari sabtu nanti...ein dah lama x jumpa mereka semua...lepas habis darjah 6, ein terus lost contact dengan semua..memang dah xde jumpa lagi...call or sms pun xde...

so, td jumpa 2 3 org...rasa happy la...ein memang dh x ingat diorg tp alhamdulillah..mereka masih ingat ein lg...siyes ein rindu kan kenangan lama...zaman sekolah rendah dulu...orang cakap kenangan terindah tu....

ein x sabar nak tunggu hari sabtu ni....jumpa ramai2...excited nye ein rasa...klo ikut kan, memang ein segan sangat2...tp tadi bila kumpul 2 3 orang, rasa x sabar lak nak kumpul ramai2...mesti meriah....mesti macam2 cerita nanti...

hope hari sabtu nanti, ramai la yang datang...memeriahkan lagi perjumpaan pertama kali nye ni...

x sabar nye.........siyes excited sgt2

rindu dengan semua nye


kawan2 yang join meeting td
khair, zulkarnain, hashir, jazwina, haslee, wasfi n fazim



5 org kwn gapil on "tak sabarnya........"

pakeri on Friday, January 29, 2010 1:25:00 AM said...

nAk ikOt..baWak OtOmen skaLi..

Legasi Piston Pecah on Friday, January 29, 2010 8:13:00 AM said...

memang besh jumpe kawan lama...mesti terkejut tengok perubahan mereka....

apiih on Friday, January 29, 2010 10:28:00 AM said...

bestnyer jumpe kwn lame..nak2 yg sek rendah punye..mesti lame x jumpe kan??huhuhu

Kapten Luffy on Friday, January 29, 2010 11:16:00 PM said...

nak eksaited gak ler ;p

Abg Din on Tuesday, February 02, 2010 10:52:00 PM said...

batu belah?....seramnya..

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal