Friday, February 5, 2010

terbaik di malam hari

diary miszgarfien


ni lerr keje ein sekarang bila tgh malam...

makan

makan

makan

dan

makan


xtau la nak jadi ape...kejap2 lapar...pastu lapar lagi....

ni semua sebab yash n anarm la

diorg la yang banyak pengaruhi ein kuat makan

mana tak nye

si yash, kalau dh tengah malam pas tutup cc dia, mesti g ngeteh....pastu tweet ckp tgh mkn roti petak cheese la, megi goreng la..mcm2 la...si anarm pun sama....asyk makan je.....gggrrr

ekekeke....kang jap lg kompem kena serang dgn mereka kat tweet...tp mmg betul pun...ein dh join geng diorg jadi kuat mkn....ye, sila salah kan mereka berdua ye..muahahaha

nyetok ckp, ein tengah bahagia...sbb 2 asyk lapar je...hati senang...ceehh...mana ntah datang nye bahagia...xde nye la....kih3




megi goreng pedas dr CINTAN....dan hot chocolate dr COCOARICH

mmg terbaik di tengah malam la

megi goreng tu memang betul2 pedas...nak2 ein letak black pepper..perrgghh...berasap..

nyesal x cuba CINTAN dari dulu lg...

COCOARICH tu lak lagi sedap dr cadburry punya....


*sila la cuba ye





baju ni pemberian dari mak...patut nye ein yg bg mak hadiah

ye la, kan besday mak

tp....ni terbalik lak...

mak balik keje ptg tadi terus bagi ein baju ni

terima kasih mak


*pssstt : baju ni besar la...tp ein tetap akn pkai gak



klo camni la

ntah bila nye la

ein nak kurus

cam hampeh je







7 org kwn gapil on "terbaik di malam hari"

pakeri on Friday, February 05, 2010 2:52:00 AM said...

bagI badAn tu besaR2,nnT leh pkI bajU mak belIkan tu..heHEhe

..::..ein..::.. on Friday, February 05, 2010 3:17:00 AM said...

pakeri...
hahaha...org nak kurus, dia suh besar kan lg..ggrr...kamu 2 yg patut besar kan badan ckit...xde la kang kena tiup di angin..wakakka

Ah Fatt on Friday, February 05, 2010 4:59:00 AM said...

bg baju besar mcm sedia untuk org makan banyak jer ;p

apiih on Friday, February 05, 2010 5:25:00 AM said...

makan itu kan bgs..menyihatkan badan..jadi,makanlah selalu..huhuhuhu

pemburu-coke-lat on Friday, February 05, 2010 8:31:00 AM said...

foto hot chocolate. menggoda, sungguh!

Anarm on Saturday, February 06, 2010 10:22:00 AM said...

die ada mak yg memahami.. waaa.. best2..

mak dah tau die kuat makan.. tu pasal mak belikan baju besar.. sebab badan tu kan nanti nak membesar jugak.. hahaha..

*kena kawal pemakanan.. demi kesihatan tubuh badan.. tubuh badan yg debab boleh memudaratkan kesihatan..*

eiy_Da on Saturday, February 06, 2010 11:46:00 AM said...

makan..jgtn tak makan..pastu temok..ahhaha
xpe2..leh jek nk mkn..tp kalo leh tgh2 mlm jgn la mkn heavy2 yer ein..xelok.hoho

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal