Sunday, March 21, 2010

adik...sorry ye

diary miszgarfien


buat adk akk yg tersayang

akk minta maaf sebab x dpt nak buat kek tu
kesian adk
mesti dah terbayang2 kan nak dapat kek
macam yang akk kata
bulan ni, banyak sangat masalah yang datang
tapi akk janji
akk akan usaha gak buat kan kek untuk adk
maaf kan akk ye

nanti belajar rajin2 ye
tinggal kan segala masalah tu kat belakang
jangan toleh lagi
sikit je lagi dik nak habis
kena kuat tau

sayang adk selalu

lenkali kalau balik
bgtau akk awal2 ye
nanti akk buat kan kek

*akk minta maaf*



5 org kwn gapil on "adik...sorry ye"

apiih on Sunday, March 21, 2010 11:57:00 PM said...

akak..nak kek stoberi coklat..uhuhuhuhu

..::..ein..::.. on Sunday, March 21, 2010 11:59:00 PM said...

apiih...
apekata yg tu kamu pi minta kat sis stoberry coklat...lalalala

lemonade on Monday, March 22, 2010 12:46:00 AM said...

beli jela. mudah dan cepat. hihi

..::..ein..::.. on Monday, March 22, 2010 12:47:00 AM said...

lemonade...
hehe...dia nak yg ein buat....cian lak kat dia

Ahmad Khairi on Monday, March 22, 2010 4:13:00 PM said...

nak tiramisu..hehe

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal