Monday, March 22, 2010

hampir2 langgar orang

diary miszgarfien

terima kasih pada yang memberi kata2 semangat kat ein pada entry yang lepas...terima kasih kawan2...insyaallah...ein akan ingat segala pesanan yang di beri

kebelakangan ni, memang life ein banyak sangat cabaran dan dugaan..hampir2 lemah di buatnya..selagi ia masalah keluarga, memang ein tak mampu nak kawal emosi..petang tadi ein hampir2 melanggar motor..fikiran ein buntu sangat..rasa kosong sangat..abah lak kat sebelah..memang kena marah habis2..ein tak tau..bukan ein mengeluh..tapi ein tak mampu nak berfikir

sepanjang jalan tadi, ein sendiri tak tau ape yang ein fikir kan..bawa kete langsung tak fokus, tak confident..last2 abah yang drive..syukur...abah pun dah reda sikit dari marah2..mujur juga tak jadi ape2..bayangkan lah kalau ein betul2 langgar motor tu..ape la nasib ein ye...syukur sangat2

terima kasih kawan2 semua...ein sayang kalian




5 org kwn gapil on "hampir2 langgar orang"

apiih on Monday, March 22, 2010 10:27:00 PM said...

uiish..bhye nih,selmt xde ape2 yg jd..uhuhuhu

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ on Tuesday, March 23, 2010 8:40:00 AM said...

oi..bwk kete elok2...

Legasi Piston Pecah on Tuesday, March 23, 2010 9:58:00 AM said...

kan bagus kalau ein dapat gunakan tekanan..jangan biarkan tekanan itu mengatasi diri.

YuLaN CoQKod0K on Tuesday, March 23, 2010 11:42:00 AM said...

betul kata legasi piston pecah... sis take care tau... jgn biar masalah menguasai diri sis

eiy_Da on Tuesday, March 23, 2010 12:53:00 PM said...

len kali kene lebih hati2...jgn bnyk pikir ms drive bahaya..

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal