Sunday, March 21, 2010

im ok...mayb

diary miszgarfien


bangun pagi ni terasa cam ade kelainan je
malam tadi tak boleh tido
dh pukul 5 tu pun paksa diri untuk lelap

malam tadi dapat borak2 dengan adk A
cian dia ade byk masalah
tp takpe
ein tau dia boleh hadapi semua dugaan tu

adk akk kan kuat n encem
mana boleh lemah camtu
buktikan kat akk
adik boleh harungi semua masalah tu

si gedik tak berhenti2 nangis lagi
dh taktau nak pujuk dia camne
betul2 dia terasa kehilangan stokin
dia bawa upin ipin tdo dengan ein malam tadi

arini rasa ok ckit
ptg sikit nak buat kek
kalau sempat nak bagi kat adik A sikit
then nak bagi kat sape2 yg dekat dengan ein



7 org kwn gapil on "im ok...mayb"

Anem arnamee on Sunday, March 21, 2010 1:46:00 PM said...

Salam ein syg..
kirim salam untuk adik A,
baiknya akk bernma ein..:)

smile dear..huhu

zaiMi on Sunday, March 21, 2010 4:01:00 PM said...

sabar la ein.

sI tEDI on Sunday, March 21, 2010 4:09:00 PM said...

buatlah sesuatu yg boleh menghiburkan hati.

:)

apiih on Sunday, March 21, 2010 6:48:00 PM said...

tue baru kucing,kalau insan tercinta macam mane la erk?

apiih on Sunday, March 21, 2010 6:52:00 PM said...

tue baru kucing,kalau insan tersayang cmne la plak??? T___T

Ahmad Khairi on Sunday, March 21, 2010 6:52:00 PM said...

nak kek jgk..hantar kat anam..hehe

hisham on Sunday, March 21, 2010 10:39:00 PM said...

salam...ein,nnti email kek tu kt i skit....jgn kedekut...haha

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal