Saturday, March 27, 2010

R.I.P for gegurl n boboy

diary miszgarfien
still remember them??? ein penah publish entry pasal mereka...try la cari..ein memang takde mood sekarang ni...dah la penat baru balik..tengok2 sangkar mereka dh kat bawah..dh kena makan dengan kucing



baru je petang tadi ein main2 dengan mereka..bagi mereka makan..mereka jinak sangat dengan ein...tiba2 je mereka hilang sekelip mata...satu per satu pergi sekarang ni..petanda ape lagi yang ein harus berdepan sekarang ni


sebak sangat rasanya..rasa macam tak dapat terima kenyataan...last week stokin pergi tinggal kan ein....now, turn gegurl dan boboy lak..ya Allah, aku tau, semua ni hanya ujian buat diriku...1per1 kesayangan ku Kau ambil..jangan uji aku lagi...aku hanya hamba-Mu yang lemah



5 org kwn gapil on "R.I.P for gegurl n boboy"

lemonade on Sunday, March 28, 2010 8:48:00 AM said...

xpe, nnti beli burung yg baru. =)

apiih on Sunday, March 28, 2010 10:18:00 AM said...

sabar k.ein,sabar,dugaan sume tue Y__Y

zaiMi on Sunday, March 28, 2010 1:05:00 PM said...

burung apa tu? comelnya. kesian dah kena makan ngan kucing. sabar la.

eiy_Da on Sunday, March 28, 2010 2:31:00 PM said...

mati jugak?/..huhu

sI tEDI on Monday, March 29, 2010 9:26:00 PM said...

R.I.P

:(

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal