Saturday, March 20, 2010

tak sanggup untuk kehilangan kali ini

diary miszgarfien

keadaan stokin dh tak bape nak stabil
susah hati sangat2
puncanya stokin kena langgar
masa tu ein takde kat rumah..
bila balik petang tu, tengok stokin jalan dah x bape betul
then peha dia cam terkeluar sikit

aritu elok je dia makan n bergerak2
tapi ein letak dalam kandang je
takut dia gaduh dengan kucing lain






tapi, dalam minggu ni
stokin dah xnak makan
bagi dia whiskas pun dia tak sentuh
susah hati ein tengok keadaan dia
bila ein panggil nama dia
dia cuma mampu menyahut
n tegak kan kepala je

ein baru je lepas tengok dia
nafas dia cam...................
ein rasa nak nangis
ein tak nak kehilangan stokin
dia yang paling rapat dengan ein
teman ein setiap masa
tido dengan ein



ni semua gambar dia masih sihat n aktif
sekarang ni bergerak pun tak nak
ein nak dia sihat
cepat sembuh

ein hanya mampu menangis
tiap kali jenguk n pujuk dia untuk makan






7 org kwn gapil on "tak sanggup untuk kehilangan kali ini"

fik-autoz on Saturday, March 20, 2010 12:48:00 AM said...

semoga kucing kesyangan ein cpt sembuh......jaga leklok meownya..hehe

BELALANG on Saturday, March 20, 2010 1:40:00 AM said...

ein.. menariknya kucing diberi nama stokin.. unik sgt...
hehe

bllg harap supaya stokin sihat seperti sedia kala yea...
nnti da sihat.. jgn makan bllg pula =P

..::..ein..::.. on Saturday, March 20, 2010 1:51:00 AM said...

fik....
thanks ye doa kan utk stokin


belalang...
nama asal dia opie..tp suma pgl dia stokin sbb kaki n tgn dia warna putih mcm pkai stokin...doa kan stokin ye..

hisham on Saturday, March 20, 2010 2:58:00 AM said...

salam...nape x bagi die mkn sadin jer...mseti die mkn...try la..

apiih on Saturday, March 20, 2010 10:37:00 AM said...

kucing kalau eksiden susah nk baik,seeloknye anta jumpe dkter aiwan jerk.pape2pon,smoga cepat smbuh..huhuhu

Ahmad Khairi on Saturday, March 20, 2010 11:23:00 AM said...

nnti adik doakan..cian kak ein..

EyCa ZaKaRiA on Sunday, March 21, 2010 4:10:00 PM said...

kurusnye kucing ko waktu mati ye ein...da xlalu mkn da tu.....

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal