Tuesday, April 20, 2010

20 APRIL- HAPPY 1ST YEAR

diary miszgarfien

salam


arini 20APRIL2009
ada 2 benda yang berlaku pada tarikh 20 april 2008
pada tarikh tu

1) mr.N melamar
2)hari kelahiran mohamad danial irfan


dah setahun berlalu kan..rasa kejap je..rasa macam 2 perkara tu baru je berlaku..ntah la..sepatutnya arini ein rasa happy utk sambut dua2 perkara tu..tapi sebaliknya...
malam tadi dah wish kat mr.N..then message delivered pagi tadi dlm pukul 7 lbh...kecewa kah ein??? ntah la..wpun ein selalu ingatkan diri sendiri..jangan mengharap dia akn balas ape2..tp...inikan.....damn!!!! ein rasa nak nangis dah saat ni..pada sape lagi harus ein luahkan..selagi ein mampu dan terdaya, ein akn setia dan pertahankan hubungan ini

Ya Tuhan..kuatkan hati ku ini..jadikan aku hamba-Mu yang tabah hadapi ape jua keadaan..seandainya dia tercipta untuk ku, restuilah hubungan ini hingga ke akhir hayat ku..seandainya dia bukan milik ku, jauhkan la aku dari perasaan ini..ku mohon....

buat ank buah ku yang tersayang - irfan

selamat ulangtahun kelahiran yg pertama syg..cikya sayang kamu sgt2..semoga kamu membesar menjadi insan yg berguna kpd kedua ibu bapa, kaum keluarga, agama dan negara..semoga kamu menjadi ank yang soleh dan abg yang baik kepada bakal adik mu..jadi la insan yg berjaya..wpun cikya tau kamu blom blh baca dan memahami, cikya sentiasa mendoakan kamu dunia akhirat..maaf cikya takde ape2 nak bg kat irfan..nnt cikya gaji, insyaallah cikya carikan sesuatu utk irfan ye..kt tgu acik balik then kita jalan2 ye


ein sayangkan kedua2 insan ini sama seperti ein syg kan keluarga ein..mereka semua sgt penting dalam hidup ein..mereka keutamaan ein..jangan pernah ade yang menyakiti mereka..


tiba2 je kat radio ade lagu MENJAGA HATI..




aku rasa sgt2 tak kuat saat ini
hampir shj airmata ini gugur
mr.N
cukuplah dgn 1 msg shj
itu sudah memadai wat ein
hny itu shj yg dpt menceriakan diri ku



10 org kwn gapil on "20 APRIL- HAPPY 1ST YEAR"

lemonade on Tuesday, April 20, 2010 12:07:00 PM said...

ape yg dh berlaku.?

..::..ein..::.. on Tuesday, April 20, 2010 12:14:00 PM said...

lemonade...
ntah la..rasa nak nangis je saat ni..rasa down sgt2

zaiMi on Tuesday, April 20, 2010 12:16:00 PM said...

tak faham. apa dah jadi dengan mr N?

annadzirah on Tuesday, April 20, 2010 12:22:00 PM said...

erm.
be tough hokay?.
jgn nampak yg kita ni lemah.
mwaahhxx!.

..::..ein..::.. on Tuesday, April 20, 2010 12:26:00 PM said...

zaimi...
xde ape2 dgn mr.N..dia sihat sahaja


ann...
hurmm..sis cuba ok..btw, thanks yeah..u make me smile even for a lil'bit

eiy_Da on Tuesday, April 20, 2010 12:34:00 PM said...

ein..sis tak tau la kan..nk cakap pe..cam yg sis bgtau dulu...jgn mengahrap sngt..sis takut kalo2 mr.N jux kesian atau terpaksa trm ein balik..yg merana??ein gak kan??..huhu..tabah k..ein kn kuat..

..::..ein..::.. on Tuesday, April 20, 2010 12:37:00 PM said...

sis eiyda...
ye ein tau..ein slalu igtkan diri sndr..jgn harap ape2..nnt lg sakit..tp naluri ein kuat sgt sis...ein kena trima keadaan akn cam dl kembali

OEN-OEN on Tuesday, April 20, 2010 2:54:00 PM said...

kirain ein ulang tahun... :p

apiih on Tuesday, April 20, 2010 4:41:00 PM said...

mase berlalu dengan sungguh pantas kan?huhuhu

..::..ein..::.. on Wednesday, April 21, 2010 11:39:00 AM said...

oen-oen...
tu kira ulangtahun ke..masalahnya, sy berseorangan..


apiih...
ye dik, masa sgt berlalu dgn pantas..sedar x sedar dh setahun semua tu...hurmm

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal