Tuesday, April 27, 2010

lalalalala....buhsan sebenarnya

diary miszgarfien

saya semakin pening dengan kerja2 kat opis ni...adooiii...boleh nampak bintang2 di atas kepala...wakakka....

sebenarnya ein nak post something..ein terbaca benda tu kat blog adik A..tp xleh nak copycat lak...wikikiiii...xpe la...

nasib malam tadi cina bengong tu dah tak kacau ein..lega sangat2...leh tido dengan aman n nyenyak nya..hehe...

life ein makin ok wat masa ni...bz dgn keje je la...pastu blk rumah..takde buat ape2...cuma 1 je......ein rindukan seseorg...susah nya nak hubungi dia...sabar je la jwb nya...siyesly memang rindu kan dia sgt2....



4 org kwn gapil on "lalalalala....buhsan sebenarnya"

cheqna on Tuesday, April 27, 2010 1:41:00 PM said...

cheqna dah lama malas ni....masuk opis macam tak tahu nak wat pe padahal keje melambak..
senang citer..malas sebenarnya..
hahahahaaha

Adik A said...

amek jela kak..=)blog dgunekn tuk mnyampaikn ape yg kite rase nk luahkn atau katekn..blog leh dgunekn tuk dgntikn ngn mulut..=) certain2 perkara la..ikut pndngn msing2...=)

apiih on Tuesday, April 27, 2010 5:39:00 PM said...

semoga idop kak ein semakin ok..huhuhu

Kapten on Wednesday, April 28, 2010 5:08:00 AM said...

oh dah keje rupanya
alhamdulillah
hehe



Entri Terbaru
BAGUS JUGAK ADA ADIK PEREMPUAN

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal