Friday, April 30, 2010

semalam gaji, harini dah habis

diary miszgarfien

semalam gaji tapi harini dah habis....ekekeke...sila jangan berfikir yang bukan2 ye...untuk diri sendiri pun takde..

tapi ein habis kan gaji tu untuk benda2 yang penting...yang paling utama, setiap kali ein start keje, gaji pertama tu ein akan sedekah kan sedikit dekat masjid...moga2 rezeki ein akn bertambah2...bukan untuk menunjuk2 tapi tu memang cara ein..anggap je tu bukan untuk ein..tu bahagian utk orang yang lebih memerlukan..

mulai sekarang ni, segala perbelanjaan untuk kucing ein yang tanggung..dah taknak beban kan mak untuk beli makanan diorang..tapi bulan ni, memang ein tak dapat nak bagi kat mak abah...tak dapat nak tolong ape2...

selebihnya, duit yang tinggal tu ein buat buka ASB..walaupun hanya ini je yang ein dapat buat utk family, tp ein syukur sangat2..sedaya upaya ein akan bantu juga mak..bantu takat yang ein termampu...moga rezeki ein sentiasa murah...amiiiiinn



3 org kwn gapil on "semalam gaji, harini dah habis"

ChuyRy on Friday, April 30, 2010 12:30:00 PM said...

alhamdulillah..
moga murah rezeki ye kak ein ^___^
ammin..

apiih on Friday, April 30, 2010 12:44:00 PM said...

bagus arrr kak ein nih..uhuhuh

PisangPanas on Saturday, May 01, 2010 6:16:00 AM said...

Alhamdulillah..

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal