Monday, April 12, 2010

semoga aku kuat

diary miszgarfien


salam

pada rakan2 yang sudi singgah n komen kat blog ni, ein minta maaf sebab lama tak blogwalking kat blog kawan2 yg lain...mana2 yang tinggal jejak kat shoutmix tu, ein minta maaf sangat2 tak dapat jenguk balik...ade yang ein pegi jenguk tp tak tinggal kan jejak...ein baca update takat yang ein larat je..ein minta maaf ye...masih lagi dalam proses berubat


Ya Allah Ya Tuhan ku

jauhkan lah aku dari sebarang penyakit
dari sebarang hasad dengki manusia
Ya Allah,
sembuhkan lah penyakit yang ade pd ku
buangkan la segala yang tak baik
yang berada dalam badan ku
berikan aku petunjuk tentang penyakit ini
Ya Allah,
aku maaf kan orang yang berbuat jahat kepada ku
maafkan la orang itu
buka kan la pintu hati dia supaya berubah dan bertaubat
sesungguhnya aku tidak berdendam
Ya Allah,
berikan lah aku kekuatan untuk melawan sakit ini
berikan aku semangat untuk pulih dr segalanya
Ya Allah,
hanya pada-Mu aku meminta
hanya pada-Mu aku memohon
hanya pada-Mu aku berserah


semoga ein kuat dalam menghadapi semua ini...proses berubat tu memang sakit n memenatkan...kadang2 ein rasa macam taknak pegi je...sakit...tak larat..tapi bila dh sudah, memang rasa lega sangat2...ni masih ade beberapa kali lg ein kena pegi...kadang2 ein kuatkan smgt utk lawan..wpun ein dh rasa penat n takde tenaga, ein suh gak nenek tu terus kan...ein nak cepat sihat...



dear...
mish u so much..
keje rjn2 ye
ein akn setia tunggu kamu
syg kamu sgt2



7 org kwn gapil on "semoga aku kuat"

lemonade on Monday, April 12, 2010 1:21:00 PM said...

u hve 2 be strong. i'll pray 4 u.

apiih on Monday, April 12, 2010 1:25:00 PM said...

semoga kak ein terus kuat k.uhuhuhu

..::..ein..::.. on Monday, April 12, 2010 1:32:00 PM said...

lemonade...
terima kasih ye...terharu rasanya


apiih...
insyaallah dik...doa kan akk ye

eiy_Da on Monday, April 12, 2010 1:51:00 PM said...

be strong!

nurul farahana on Monday, April 12, 2010 3:57:00 PM said...

salam.
sis,farah doakan sis cepat sembuh ye.
patut la da lame x nmpak jejak sis kat blog farah:(
rinduuuuu~

..::..ein..::.. on Monday, April 12, 2010 5:30:00 PM said...

sis eiyda...
insyaallah...ein cuba bertahan



nurul farahana...
wslm syg....mekasih ye doa kan sis..sis minta maaf sgt2 lama x jenguk blog farah...rindu juga kat adik sis yg comey ni

CinTa Lea IxoRa on Tuesday, April 13, 2010 2:46:00 PM said...

harap ein cepat chat..... sabar la dear.. lea th ein kuat.. insyaAllah kalo ein kuat ein boleh lawan skt tu... =)

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal