Saturday, May 29, 2010

amanat

diary miszgarfien



andai 1 hari nanti, ein pergi buat selamanya...bukan utk meminta..cuma kebelakangan ni, benda tu kerap sangat di fikiran...sebolahnya ein berdoa utk panjang umur...masih banyak yang belum ein tunaikan...tapi x mustahil kan ein pergi secara tiba2...

seandainya.......

ein cuma nak kamu tolong sampai kan pd orang2 yang ein sayang, katakan pada mereka, ein TERAMAT sayangkan mereka...mereka nyawa ein..mereka nadi ein...tolong ye...

sampai kan juga pada si dia mr.N....dia cinta teragung ein...dia penguat hidup ein...tersemat indah segalanya dalam hati dan memori ini

kasih, sayang, cinta ini buat mereka2 tu akn ein bawa smpai bila2 walau hingga nafas ein yg terakhir....buat kawan2 yang lain, ein sayang bangat sama kamu semua...kamu la teman yang teristimewa buat ein


pelik dengan semua ni??? tak ade ape lah..cuma ein rasa lain sangat2...tak tahu nak cakap camne...tak ada sape tau ape2 tentang ini...plz ye, sampai kan ape yg ein pesan kan tu


andai ein punya 3 pilihan selagi nyawa ini masih ada, ein cuma nak bahagiakan family, melihat mr.N tersenyum dan...........merasa sedikit bahagia dan tenang sebelum ein pergi...itu je permintaan ein...


ein teringin nak tengok pantai...nak dengar ombak...nak rasa sapaan lembut angin bayu...boleh kamu tunaikan yg ini???mungkin ini utk yang terakhir kali nya...kita tak kan tahu kan...



*mati itu pasti buat semua yang hidup
jangan di tangisi
doa yg terbaik




10 org kwn gapil on "amanat"

Rara on Saturday, May 29, 2010 10:01:00 PM said...

knpe ni ein? ada mslh ke?

..::..ein..::.. on Saturday, May 29, 2010 10:02:00 PM said...

rara...
xde ape..cuma nak buat amanat sebelum ape2 terjadi...

Adik A said...

urmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....................................................................................

..::..ein..::.. on Saturday, May 29, 2010 10:03:00 PM said...

adik A...
tu dia....panjang nye...adik igt ye amanat akk tu if jadi ape2...

Adik A said...

tamo!!!..akak xkenang adeq ponnn!!!!!...........
HURRRMMMM.......

..::..ein..::.. on Saturday, May 29, 2010 10:44:00 PM said...

adik...
sape kata akk x kenang adik...akk syg adik...igt tu...akk syg kan adk smpai bila2

Adik A said...

mmm..da tu...nape nk post gnie..mmmm..

apiih on Sunday, May 30, 2010 10:05:00 AM said...

nyawa akak masih panjang...adik pasti.

..::..ein..::.. on Sunday, May 30, 2010 10:08:00 AM said...

adik....
xpe la...adik pegang amanat akk tu tau...


apiih...
moga2 panjang la umur ni...bila masih lagi terjaga di setiap pagi, rasa bersyukur sgt

MiszNadiey on Wednesday, June 02, 2010 12:02:00 AM said...

ein naper cakap mcm nie ak sayang kat nad lagi ker

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal