Thursday, May 13, 2010

diary miszgarfien



baru lepas berubat....hukhuk...masuk ni org yg ke-3....tapi yg ni, ein kenal...memang kalau ade ape2, berubat dengan dia..kira mcm ade hubungkait gak la...

penah x kamu mandi air limau + garam kasar...lepas mandi air limau tu, xleh nak basuh badan dgn air biasa...then, x boleh lap badan....agagaga....agak2 nya, rasa ape ye...nasib la malam...kalau siang2, kompem badan melekit2...rasa x selesa je...tapi badan bau wangi wooo...bau limau...

orang yang ni pun cakap, benda ni ade orang hantar....sape yang hantar, benda tu xnak bagitau...cuma dia ngaku ade org hantar...

masa yang berubat dgn nenek tu, dia dah buang sikit2....agak2 nya benda tu patah balik x kat tuan dia eh...sebabnya..................................baru2 ni ein dapat message dr some1....tiba2 je tny khabar...mcm musykil sangat2...bnd tu dah patah balik kat dia ke or dia sedang berhajat utk hntr yg baru

Ya Allah, jauh kan la aku dari sebarang perkara yang tidak elok...lindungi la aku dan kaum keluarga ku dari anasir jahat....amiiiinn




*awk.....
awk rindu saya x
mesti x kan
xpe...
tapi saya rindu awk sangat2






1 org kwn gapil on " "

OEN-OEN on Thursday, May 13, 2010 1:42:00 AM said...

wah tambah tak paham nih... hehehe..

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal