Friday, May 7, 2010

everything happens for a reason

diary miszgarfien


bestnya dapat kacau baby gurl...hehee....puas duk suruh dia nangis tapi dia takmo gak nangis....ekekekeke...ye la, nanti bila dia dah nangis, ein cepat2 angkat kaki masuk bilik...lalalalallaaa....bagus tak cikya dia...agagaga pastu dengar abah bising2...

syukur sangat2 dengan kehadiran baby ni, buat hidup ein lebih ceria...dapat juga ein lupakan segala bebanan yang ade dalam hati ni...en.kesedihan, en.kelukaan, en.kedukaan, en.keperitan, en.kesakitan, sila la PERGI dari hidup ein ye...ein betul2 dah tak larat nak hadapi semua keadaan tu lagi...apa yang pasti, luka kali ni, memang terlalu dalam...kalau kaca yang pecah tu, orang cakap memang dah tak boleh nak cantum2 lagi sebab serpihan nya terlalu halus n kecil utk di cantum kembali...

rasanya ein pun dah tersangat2 penat...ein dah xnak pk lagi...so, ein minta la pada sape2 pun, tlg jangan ungkit or tanya ein ape2 pasal dia...walaupun soalan tu simple, ia cukup membuatkan mutiara jernih tu bertakung kat mata...ein langsung tak boleh nak dengar ape2 pasal dia...BODOH KAN EIN NI...LEMAH SEBAB SESEORANG

sekurang2 nya.................ein tak hipokrit...ein jujur dengan prasaan sendiri...kamu mungkin bukan insan pertama yang ein sayang tapi cukup la kamu insan terakhir yang ein sayang..sape pun lepas ni, rasa nya ein xkan mampu sayang orang lain seperti mana ein sayang kan kamu...










* time ni la nak kuar lagu tercipta untukku
saje je nak buat aku sedih lg
kan dah bertakung lagi..hurgh

**haruskah ein terima cabaran yang abh bagi tu..
ein cuma ade 2thn...redha je la

***kasih sayang yg ein bagi pada kamu
akn ein bawa sampai ke mati
kerana kasih sayang untuk kamu
sama seperti ein sayangkan ahli keluarga ein






0 org kwn gapil on "everything happens for a reason"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal