Sunday, May 23, 2010

R.I.P for upin

diary miszgarfien


salam




S.E.D.I.H


tu je la yg dapat aku gambar kan sekarang ni...petang semalam elok je tengok dia...sihat je...tup3 mlm tadi tengok dia dh keras kat dalam bilik air...menggigil jap rasa nya...kalau nak ikut kan, ipin yg sedang sakit...umpama menunggu hari je...memang x sangka langsung yang upin akn pergi dulu..

sekarang ni tinggal ipin je...tu pun xtau la...hari2 cakap dengan dia supaya kuat...panjang umur...kucing ein dh semakin tinggal sikit...pasni, ein dh xnak bela lagi...bukan ape..memang ein xde masa langsung dh sekarang ni..nanti bila betul2 dh stabil dr segala segi, ein akn bela balik...ikan pun ade je yang mati...

orang cakap, binatang ni kalau dah serasi dengan diri kita...sekali bila tukar tangan yang bela nya, mesti jadi mcm2..ye la kena dengan tangan org lain..x serasi la, ape la...sedih sangat bila tgk upin mati dengan tiba2...tu la kuasa Allah...yang sihat boleh pegi bila2 masa je...yang sakit pun blm tentu bila masa nya...ajal maut di tangan Allah...

tenang la dikau di sana ye upin...nanti org letak kan kamu sebelah kubur stokin...stokin pasti kan menjaga kamu di sana nanti....





1 org kwn gapil on "R.I.P for upin"

apiih on Sunday, May 23, 2010 7:13:00 PM said...

R.I.P for Upin..

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal