Saturday, May 1, 2010

SELAMAT HARI PEKERJA

diary miszgarfien



salam

SELAMAT HARI PEKERJA kepada semua orang yang bergelar pekerja..tak kira ape jua pekerjaan yang di lakukan, moga2 ia sumber yang halal.....kepada yang sedang bekerja tu, wah3 triple eh gaji arini...masyuukk

ingatkan hari cuti boleh la bersenang lenang kat rumah...nak tido lama sikit...pagi2 dh kena kejut...abh ingat ein keje...adeeiii..terganggu sudah tido ku...smbg tido x smpai beberapa minit, dpt call dr opis...uiiikkkssssssss, sape lak yg call ni...x cuti ke budak2 opis ni...rupanya ade sorang staff kena keje atas arahan....sian lak kat dia...

esok weeding kawan baik ein...so, petang ni mahu berhoyeah3 di jusco dengan poket yang kosong...ape yang nak dibeli sbg hadiah pun xtau la...ade idea tak nak bagi ape dengan budget yg sangat2 ciput...esok lak kena hantar adik kat stadium shah alam utk dia balik ke PLKN..pastu mahu berhoyeah3 di jakel pun dengan poket yang kosong...cuci mata sudah...hahahaha



*kan best klo dpat kuar dgn mr.N




3 org kwn gapil on "SELAMAT HARI PEKERJA"

apiih on Saturday, May 01, 2010 2:11:00 PM said...

sy x berkerja tp sy nk wish slmat ari pekerja..uhuhu

Kapten on Saturday, May 01, 2010 6:35:00 PM said...

susahnya kalau poket kosong
hehhe



Latest: Kantoi Aku Meminati Seseorang - PART I, PART II

Legasi Piston Pecah on Saturday, May 01, 2010 11:08:00 PM said...

selamat hari pekerja ein

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal