Tuesday, June 1, 2010

berkursus selama 4 hari

diary miszgarfien



salam


mulai arini ein akn berkursus selama 4 hari di dewan perkep bukit aman...hahhaha...sangat la tak best tau..patutnye ktorg dapat tempat ber'aircond yg sejuk mcm musim salji tu...tapi ade unit mana ntah guna...so, ktorg kena la mengalah..guna dewan perkep a.k.a court badminton...wikikikiii

sangat la panas dalam tu...nasib la ein duduk tepi, dapat la juga merasa angin luar yg bertiup tu..tapi petang tadi, diorg dh dapat kan kipas utk kami..weeee...hope esk x kepanasan lagi...1 benda je yang best tang kursus ni...MAKAN TIME....wikikikiii...sehari 3x makan..ok la kan..jimat duit makan mgu ni..hahaha...sedap juga la mknn yg diorg sedia kan..alhamdulillah

tapi...........ade gak benda yg x best...xtau la nape dr mlm semalam perut rasa pedih je...igt kan bgn tdo pg td dah xde rasa pedih lg, tapi x juga...so pagi tadi dgn berbekal kan biskut as my breakfast, ein pun telan la segala ubt yg ade...nsb la tergerak hati nak bawa ubt hari ini..tapi x gak surut rasa pedih tu...cuma ein malas nak layan..buat mcm xde ape2 je...ni pun baru je pas mkn segala bagai jenis ubt..telan je la...janji x sakit n hope xde effect kat sistem badan yg lain...kalau kerap sgt mkn ubt ke, pil2 ke, boleh effect buah pinggang


ok la...mau rehat...penat la...petang tadi main hujan



*mr.N..rindu kamu sgt2 tau
harini dah masuk bulan jun
mana janji2 kamu
nape mesti mungkiri janji2 tu




1 org kwn gapil on "berkursus selama 4 hari"

apiih on Wednesday, June 02, 2010 4:32:00 PM said...

selamat berkursus kak ein..ehehe

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal