Thursday, June 3, 2010

laporan kursus 3hari

diary miszgarfien



salam...


kepenatan yg xleh nak di gambarkan...mata ni macam ade gam je...xpun dh mcm orang yg di bagi ubt tdo..adeeehh..selama 3hari berkursus, tang makan je la yang best..wahaha...

ari pertama : breakfast - nasi lemak..lunch - nasi+sambal belacan+ulam+gulai ayam+tembikai...hi tea - teh+karipap n ....

ari kedua : breakfast - nasi goreng kampung...lunch - nasi+telur dadar+sayur taugeh+ikan masin+tembikai...hi tea - teh O + cucur badak n seri muka

ari ketiga : breakfast - mee goreng...lunch - nasi+telur masin+ikan masak asam+sayur campur+oren....hi tea - teh + pulut panggang n keria

ekekee....time mkn semua berebut2..sampai encik2 yg jaga kitorang pun geleng kepala...mana tak nye, bila time kursus je, mula kepala semua tersenguk2 la, main hp la, berborak la...mcm2 aksi ade...

esok dah last kursus...hip3 horeay...wikikii...belah petang ade penyampaian sijil...so, next week naik opis balik...agagga...best3


sebenar nya nak buat entry pasal benda lain...tiap kali nak tulis pasal benda tu, mesti x jadi...taip benda lain...xtau la nape..

ein rindu mr.N sangat3!!!!!

sob3....sayu nye hati ni...sayu sebab ape pun ein xtau...nape la tamparan kali ni terlalu hebat buat ein...rasa cam terduduk x boleh nak bgn dah...mana ye janji kamu utk bulan mei yg lepas...kalau la....xde ape la...

banyak benda ein nak luah kan...biar2 la dulu...buat masa ni, biar la hati ein je yg berkata2 utk teman kan ein...





1 org kwn gapil on "laporan kursus 3hari"

Legasi Piston Pecah on Friday, June 04, 2010 8:42:00 AM said...

wah..ein dah keje ea?dkt bukit aman?cam penat & best je..camne apply?

---------

Entri Baru : [REVIEW] Lagenda Budak Setan

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal