Thursday, June 17, 2010

diary miszgarfien



tatkala aku menaip diary ni, laju je airmata ni gugur...sebak sgt rasanya...puas dh aku cuba tahan agr jgn gugur...tapi apakan daya aku

kenapa org sering salah anggap dgn aku...jahat sgt ke aku ni..teruk sgt ke aku ni...

kegembiraan tak penah kekal lama dlm hidup aku...aku redha dgn segala nya

tak penah terlintas di hati ni utk kacau hidup sesapa pun...dan itu juga bukan la prinsip aku...

xpe la...biar aku mengalah demi sebuah kebahagian seorang adik...aku nak dia bahagia kerna dia berhak dpt kebahagiaan itu

aku pohon berjuta2 kemaafan buat semua insan yg aku syg





*lebih rela
tanggung sakit kat pinggang ni
dr menyakitkan hati insan2
yg aku syg



5 org kwn gapil on " "

Adik A said...

mmmmmm....adek taw akak mang sygkn Mr. N je...tp xperlu la akak bgini...akak xmngacau hidup sesape pn!!!...mmmm....smpay haty akak....adek nie pembawa kesedihn je pd akak...mmmmmm...SORRY for everything...

..::..ein..::.. on Thursday, June 17, 2010 11:33:00 PM said...

adik...
jgn sesekali pk camtu...adik kegembiraan buat diri akk..kebahagiaan adk lbh penting...akk xnak ade sebarang mslh antr adk dan dia...akk punya prinsip yg akk pegang dr dulu lg...

Mawar_berduri on Friday, June 18, 2010 11:19:00 AM said...

Ein, knape nih ? be strong k.....
jangan biar emosi menguasai diri .....

Rara on Friday, June 18, 2010 11:54:00 PM said...

la,kenape ni? ein tak payah pk2 sangat k. relax.

..::..ein..::.. on Friday, June 18, 2010 11:55:00 PM said...

rara....
thanks dear selalu support ein...appreciate sgt2

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal