Monday, June 14, 2010

tidak sihat tapi bergelak riang ria

diary miszgarfien



salam


hari ni memang tidak sihat...di tambah lagi pagi tadi pegi keje sendiri dengan menaiki KTM...itu tidak mengapa tapi..................ein kena jalan kaki dr KTM Kuala Lumpur ke bukit aman....perrgghhhhhh, giler jauh ok smpai ein rasa x cukup nafas...sesak sangat dada pagi tadi...

jalan kaki dari bukit aman ke pasar seni or masjid jamek pun x penat camtu...pagi tadi mmg dah x larat...jalan pun dah makin slow...dalam hati cuma doa, biar la dh sampai kat opis if nak jadi ape2 pun...ye la, kang jadi pape masa jln kaki then org x perasan, x ke naya je nnt

smpai opis mmg muka dh pucat...dak2 unit dh perasan ein x sihat...diorg siap x bg ein ikut pegi shah alam lagi tu...kejam ok nak tgl kan ein sorang2 kat opis....hahahaha....ein x peduli, ikut juga...

budak2 unit ein mmg best sangat2...xde la yg jenis nak poyo2 ni...ade 2 lelaki je dlm unit ein...sorang banglong, sorang bangngah...hehehe..sebab mereka berdua lebih tua dari kami...sehari tak bergelak dengan mereka memang x sah...ade je benda yg di jadi kan bahan

arini kena buli belah petang...gara2 tapak kasut nike ein dah nak tertanggal..umpama tapak kasut ein tercicir kat bukit aman tu je la...hahahha....last2, diorg bg idea utk soletap kasut ein...hina betul kasut ein tu...wakakka....tapi not bad gak la...janji boleh guna smpai kat rumah dah ok

cukup la takat ni...nak rehat...selsema ni buat ein rasa x selesa..



28hb ni endoscopy
hope sesangat mr.N dpt teman kan
xtau nak minta sape teman kan
sebab buat benda tu kena ade peneman
xleh dtg sorang2



4 org kwn gapil on "tidak sihat tapi bergelak riang ria"

Nyetok on Tuesday, June 15, 2010 3:05:00 AM said...

Asek x sehat jer ni ein. Idup dah hepi pn x sehat2 jugak lagi..

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ on Tuesday, June 15, 2010 10:02:00 AM said...

jgn lupe makan ubat!

..::..ein..::.. on Tuesday, June 15, 2010 8:31:00 PM said...

nyetok....
hehehe...nak buat camne...dh nak sakit..terima je la...


xtionkamen....
ubat???? dh berbakul telan...adeeehh

Mawar_berduri on Wednesday, June 16, 2010 10:30:00 AM said...

get well soon dear

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal