Monday, June 21, 2010

topik hari ini : kahwin

diary miszgarfien



salam


last friday, ktorg budak2 ft dapat tugasan dr bos...kena minta tandatangan para pegawai IT....kira macam sesi suai kenal la tu...nanti tak leh la nak bagi alasan tak kenal tuan tu, tuan ni....kang ade gak yang kena sekeh...agagagaa

pegawai IT yg ade bukan la sikit...then bukan senang nak jumpa diorg..dah macam biskut ok...keh3...ade yg ok terus bg tandatangan....ade yang kena sesi soal jawab lama sikit...orang kata, sesi suai kenal dgn lebih rapat...ngeeee

hari ni gerak sorang2 cari tandatangan pegawai....memandang kan ein gerak solo, ade gak ber2 dgn kawan...maka, soalan wajib mereka pada ein ialah BILA NAK KAHWIN???? teeeeeeeettt

adeeehhh, penat nak jawab...ade jodoh nnt, smpai la kad kat tgn tuan2 semua...jumpa tuan ni, tny dh khwn ke belum...jumpa tuan tu, tny bila nak khwn...jumpa tuan yg lain, suh kahwin cepat2...agagaa...

sebelum balik, lepak dengan L/KOP, topik nya KAHWIN lagi...wawaaaa, suma point kat ein...menci huh...ye la dlm group ein tu, kira ein kkak...yg lelaki sorang dh khwn, yg lg sorang nxt year....then gurl yg bawah ein pun dh khwn, tgh pregnant kembar lagi tu...

sape la yang xnak khwn...semua orang pasti ade keinginan nak kahwin kan...hidup berpasangan...tipu la kalau ade yang kata, dia xde keinginan nak kahwin...lg bp hari, genap la umur ein suku abad...orang ckp sedang elok sgt la kalau khwn....tapi ein nak khwn dgn sape...

sape???? mr.N???? ape kata kamu2 semua tny kan kat mr.N....xkan lak ein yang nak g tny kat dia kan...kang nampak mcm ape je....ishhh, x malu sungguh jadi nya...ein wakil kan kamu2 semua tny kan kat mr.N ok....agagaga




*xmo tulis pasal kesihatan
tgu je la ein buat endoscopy
tgk result camne
tapi ein doa sgt2
biar la xde ape2





2 org kwn gapil on "topik hari ini : kahwin"

~YuLaN~ on Wednesday, June 23, 2010 12:02:00 PM said...

sis... FT tu apa??

nAnA on Thursday, June 24, 2010 7:56:00 AM said...

FT tu juruteknik komputer..*tlg jwb bg pihak* ;))

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal