Saturday, June 19, 2010

WTH???????

diary miszgarfien




aaaaaaarrrrrrrrrgggggggggggggggghhhhhhhhhhhh


bunguuuuukkssssssssssss!!!!


xtau nak luah camne


eh tolong la.....kamu tu baya adik aku.....tlg jgn nak lebih2...
mmg WTH laaa kan
tolong sepak diri kamu tu ye supaya kamu sedar
mmg akn di block kamu seumur hidup ni


bukan aku membenci
bukan menghina
bukan mencaci
jauh sekali
tapi kamu kena sedar



aaaaaaaaaarrrrrrrggggggggggghhhhhhhhhhh
bala ape lagi kali ni


tolong laa


ya Allah
jauhkan la aku dari sebarang masalah



*kan best if mr.N ade
leh ngadu kat dia
pastu kompem dia jelles
ish ishh iiissshhh
saya sayang awak sorang je




3 org kwn gapil on "WTH???????"

Adik A said...

"bala ape lagi kali ni"??

bala pertama dari adik la eak??....mmmmm...sorry...

..::..ein..::.. on Saturday, June 19, 2010 4:13:00 PM said...

adik...
meh sini akk sekeh adik...cuba baca betul2...ggrrr....xde pun sebut pasal adik....ade gak adik akk yg jadi kassim ni kang....xde kena mengena dgn adik la...dun worry ok...

apiih on Sunday, June 20, 2010 10:06:00 PM said...

arghhhhhhhhhhhhhhhhhh...sepak jer kak..huhuu

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal