Monday, July 19, 2010

ini tak boleh jadi!!

diary miszgarfien


hurmmm

nampak nye, dh kena start D.I.E.T

wowowoww....ni tak boleh la jadi....kena mula dr skrg then sambung dgn puasa skali

baik start skrg before ade yg tegur....

agak2....berjaya x edisi diet ein kali ni...

keh3

tiba2 teringat kat si @kacang a.k.a paan

edisi diet dia dh lebur

rasa nak gelak gulem3 je kat dia....meh3 tengok agenda diet dia eh

klik sini

hahahahhahahaa....

jgn marah ye paan


7 org kwn gapil on "ini tak boleh jadi!!"

p a a n. on Monday, July 19, 2010 12:38:00 AM said...

Ini sangat jahat!haha!mane bley wat camni!haiahahb

..::..ein..::.. on Monday, July 19, 2010 12:40:00 AM said...

paan...
miyahahhaha...mana ade jahat..ni kire baik tau...lalalaa

apiih on Monday, July 19, 2010 4:05:00 PM said...

semoga cpt trun brt bdn..hehehe

Papa meow on Monday, July 19, 2010 8:59:00 PM said...

Salam ein, kucing yg gaduh tu jantn ke betina? dah besar ke kecik2 lg? SLALU YG GADUH2 NI YG BESAR JE.

Mula2 skali kena potong kuku dorang biar tumpul. Jadi bila gaduh tak lah calar balar.

Kalau jantan2 tu gaduh maknanya dorang tu dah mula gatal dan nak kontrol kawasan. Cara paling senang mandulkan. Cara susah kena kurung salah satu gilir2.

Samalah juga kalau betina. Harap dapat membantu.

Papa meow on Monday, July 19, 2010 9:20:00 PM said...

Mmm, gitu susah sket le, samaada mandulkan, kurung atau paling2 potong je kuku dia...tu je caranya. Kena buat jugak...kalau x kesian kat yg lain2 pulak.

farysa on Monday, July 19, 2010 10:08:00 PM said...

ein,
kalau nak bnde tu
u klik dekat SINI yg color merah dlm blog farysa
nnt tggal je msj kt shoutbox org tu ckp nk bli

hanc on Tuesday, July 20, 2010 3:26:00 PM said...

selamat berdaet akak ku syg..~~~
hohoho kepada kacang.. cian dio..~~~

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal