Tuesday, July 20, 2010

kursus 2 hari di cheras

diary miszgarfien


hurmm....khamis jumaat ni ein akn berkursus kat cheras....dekat je...hehhee..mmg la dekat, tapi khamis ni ein kena g keje sendiri...huhuuu....hope sempat sampai kat opis before bas gerak g cheras...untuk balik lak, ein xtau lagi camne....masih lagi sedang memikirkan

tiba2 teringat yg mr.N keje kat cheras...errkkkk, betul ke....ein ni dh la kdg2 pelupa...main hentam je....tapi kalau betul pun, nak buat ape ye...hurrmmm....xde ape laaa

jumaat tu, xtau la leh blk awal ke x....malam tu mak nak balik kampung...rasa cam nak follow mak....tapi, mcm nak blk pagi sabtu dgn kkak n abg...ish, yang ni x sure lg la...tgk la nnt camne...

hurm....ari2 kat opis ein kena buli dgn 2 org mamat tu....sabo je la...bukan buli kena buat keje ye...klo tangtu, ein yg buli diorg...keh3...diorg tu suka menyakat ein...dr pg smpai la balik...x sah dlm sehari tu, klo diorg x kena kan ein...sabo je la...cik pun geleng kepala je tengok ktorg

yang x menahan nya, masing2 nak jadi tukang telangkai utk ein...sangat hampeh ok...mmg sabo je la...im single but not available ye...dlm hati dh ade penghuni nye...hanya dia sorang je...kalau la ein boleh ckp camtu dgn diorg...kdg2 tension gak bila asyk kena sakat pasal bnd ni je...tapi nak buat camne...diam kan je la..xleh nak ckp ape...biar la diorg xtau ape...tapi bagi ein, hny dia sorang je yg ade dlm hati ni

tiba2 dalam hati ade taman lak ye....hehehe...kang letak frame gmbr kami kat meja tu tau la...kompem masing2 diam x bersuara lagi kan.....




*mr.N....
ape eh nama air yg utk diet tu
ein nak beli la
hehehe
berkesan kan???


errmmm, klau betul
kamu kat cheras
rasa nak jumpa je



0 org kwn gapil on "kursus 2 hari di cheras"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal