Thursday, July 1, 2010

seminggu je lagi

diary miszgarfien



salam


seminggu dr skrg, ein akn bertuka menjadi............................jadi ape eh...hahahha...xde la, seminggu dr skrg, ein akn berusia suku abad....berapa?? kire la sndr....keh3

kadang2, ein rasa x sabar nak tunggu hari tu tiba....tapi ada masa nya, ein xnak hari tu wujud....nak buat2 lupa pasal hari tu nnt blh x....hari tu akn igt kan ein dgn peristiwa setahun yg lalu....rasa sadis pun ade

ein xde nak wish ape pun utk hari tu nnt....cukup la ein teringin sgt nak mkn strawberry marshmellow cheese cake....insyaallah, nxt week ein akn cuba dpt kan kek tu...

then..........ein ade 1 bnd yg ein dh lama nak beli...tp susah nak jumpa...ein nak bli rantai silver yg berloketkan huruf N...ye ein tau, kat mana2 ade jual kan...tp suma nye x tepati ciri2 yg ein nak...yg ni x dpt pun xpe la...nak buat camne..mayb nak kena tempah yg mcm ein nak kan kot....

benda2 lain xde dh....dua tu je la yg ade kepala ein setiap masa...moga ia nya tertunai...


kepada pakcik2, makcik2, kkak2, abg2, cik2, encik2, tuan2, puan2.............saya nak bgtau....saya bukan budak skolah lg wooooo....umur sy sudah mau suku abad....tp kalau nak kata saya budak skolah gak, saya ok je...ngeeeeeeeeeee.....awet muda la kata kan...lalalalalalaaaa....asal jumpa sesapa je, mst tny skolah mana dik....ade xtvt ape harini kat skolah....terkedu terus dgr org tny camtu....



2 org kwn gapil on "seminggu je lagi"

Mawar_berduri on Friday, July 02, 2010 8:42:00 AM said...

Birthday ein ek?

..::..ein..::.. on Friday, July 02, 2010 8:04:00 PM said...

mawar....
hehehhe....ye kot

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal