Thursday, September 2, 2010

asyik rasa tak sihat je..hurmm

diary miszgarfien


lega sangat semalam dapat borak2 dgn echah...weeee, rasa lapang sikit kepala ni...thanks tau echah...cyg ko lebih la....aku doa kan planning ko berjaya....aku tunggu berita gembira dr ko..echah ni kawan baik ein dr poly...org terawal yg ein kenal kat poly dulu...ktorg 1 group..x sangka kan chah kt leh jadi kwn baik smpai harini....dl masa kat poly, dia la temat ein mengadu segalanya...ktorg penah sebilik utk 1 sem je...dan ktorg juga penah berselifih phm suatu ketika dahulu...tp semua tu membuat kan ein lbh rapat dgn dia...susah nak cari kwn baik mcm dia dlm zaman skrg ni...sgt memahami org lain...echah, kt kwn smpai akhir hayat kt tau....janji tau!!!

smlm gak ein ngada2 majuk dgn mr.N...hehe...tapi mcm biasa la...mana blh mrajuk lama2...cian kat dia...dear, sorry for everything ye...dah la dia penat n byk keje...ein lak wat prangai...tp ein dh bgtau kat dia awl2, klo ein mrajuk xyah pujuk...nnt ein yg akn cari dia sendiri..mlm td webcam dgn mr.N sampai ein terlelap...cian dia...hurmm, cepat la semua ni berlalu

hurmm, ein nak tny...bape ye harga sweater yg utk g oversea tu...alaaa, sweater yg utk musim winter tu la...siyes ein nak bli..x tahan sgt dh sejuk kat opis tu...smpai ein menggigil2 harini..ni dh start sakit kepala balik..rasa nak demam pun ade...siyes mmg x larat lgsg arini..xtau la nape kesihatan down sgt2...ein x penah sakit2 mcm ni...dl nak tgk ein sakit pun susah..klo demam gitu2 pun blh di kira...

nah...ein tepek muka org x sihat


 time ni mmg giler sejuk dah...rasa x ckup dgn sehelai sweater tu




nmpk sgt kan muka org x sihat...mata pun merah..hari2 kena tegur dgn cik sbb muka terlalu pucat


*psss.....
xde org nak bg ein kad raya
n duit raya ke???
agagaggaa


1 org kwn gapil on "asyik rasa tak sihat je..hurmm"

EyCa ZaKaRiA on Friday, September 03, 2010 4:06:00 AM said...

hehehe...xpe2..i'm here 4 u...xmo stress2 aaa...hadapi hidup ini dengan penuh sabar dan gembira..xde org yang hidup dy kt atas je..yg penting igt ape aku ckp tu..pupuk sifat sabar,memahami dan btolak ansur k..insyaAllah..it will be find...=)

(bcakap menerusi pengalaman idup..^^v)

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal