Sunday, September 12, 2010

esok saya kerja

diary miszgarfien


dh 3hari raya berlalu...tapi ein hny duk rumah sambil gulem3 depan tv je....muahahahaha....hny menanti kan ketibaan para tetamu je..

raya pertama je ein pkai baju kurung....tu pun baju thn bila ntah....keh3...igt kan lepas tu nak tukar baju dah skali ade lak tetamu....last2 smpai ke malam la baju tu tersarung kat badan...2nd day siang xde org dtg sgt...so sempat la terlelap beberapa kali....tapi bila malam....ambik kau smpai 3 family ade 5 6 buah kete tersadai kat rumah.....ngeee....x cukup tangan nak layan tetamu

arini lepak sikit la....pagi cousin dtg..then lepas zohor, sedara belah kajang lak smpai...setengah jam lepas tu, mr.N lak smpai....heheheh...sempat lak ktorg keluar sekejap..tu pun dh lewat...tp dh janji dgn abh nak balik b4 maghrib....lgpun mr.N rushing nak blk jumpa kawan...ok, ada nada x puas hati di situ....but, mcm biasa la....mengalah je la

dan

perkara yg plg x best adalah...............

esok ein kerja

yeeee.......esok ein kerja....kan ein dh bgtau....ein x ambk cuti raya....lg 2mgu baru ein cuti panjang...heheheh...lantak la situ...kompem esk sgt2 x best...dengan xde org nye kat opis....huhuu...jgn esk nak kena keluar barang dh la....sape nak tolong nnt.....


1 org kwn gapil on "esok saya kerja"

paan on Monday, September 13, 2010 2:24:00 AM said...

selamat hari raya dan selamat bekerja...

now work mode..hehe

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal