Monday, September 20, 2010

malware again!!!

diary miszgarfien


geram la pulak...smlm blk penat2, igt nak la blogwalk jap...tup3 dashboard pun x blh masuk...ni semua gara2 malware....bengang gilerr ok

bukan 1 2 blog yg kena....agk byk gak la blog yg kena malware ni....xkan la ein nak remove semua kan...blog ein pun ade...x larat la nak unfollow n follow blk nnt....nak unfollow pun dh x igt mcm mana....keh3

so, biar je la....harap pihak yg terlibat tu, cepat2 la ambk tindakan...susah btl nak baca blog yg berupdate...masuk blog tu, ade malware....masuk blog ni ade malware...aiisshhhh....geram nyeee

dlm masa 2 minggu ni pun, ein xtau la sempat ke x nak update selalu...lepas ni ein xde kat sini...kalau kat sana tu ade wifi, leh la update sikit2...klo x, alamat nya lappy ni duk diam2 dlm beg je la...hurrmmm

ok la....ein mau rehat....arini penat sgt2...byk keje...non-stop dr pagi..smpai jln masa balik ptg td pun bape kali ein nak tersungkur...nsb la xde ape2..


0 org kwn gapil on "malware again!!!"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal