Sunday, October 10, 2010

fever + flu again

diary miszgarfien


haaiiippp.........tahun ni je dh bp kali fever kan....dh x terkira rasa nya....xpenah nya ein mcm ni...dulu setahun sekali je la nak tgk ein demam...tu pun dia bantau demam teruk....

but now....ade la dlm 2 3 bln skali mesti demam....benci nya............dh la kat opis tu sejuk mcm peti beku...bertambah berat la kepala ni nnt...

keje pun x sentuh lg...mlm td lgsg x larat...ni kena pulun smpai siap gak la...kang ade lak yg ckp unit ein x buat keje....dh naik lg nama kami kat pihak atasan...

ein rasa ein demam sbb terlalu penat...last week blk dr langkawi lgsg x berehat...minggu ni keje terlalu byk..then, kat rumah ni ade je yg demam n selsema...antibodi ein mana la kuat...tu yg sng berjangkit if ade org dlm rumah ni yg sakit...then, reason plg utama....ein rindu kan mr.N.....rindu sgt2....  :((

ok la....mau tdo kejap then bgn nnt br buat keje


0 org kwn gapil on "fever + flu again"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal