Thursday, October 21, 2010

impian yang hanya tinggal impian

diary miszgarfien


kalau tengok kat sidebar diary comot n, ein ade letak wishlist....tp ein dh remove...kenapa??? sebabnya semua tu ein x boleh nak capai...hurmm...agak sedih la juga...semua yg ein nak tu, bukan nya ein susahkan org lain...ein akn usaha sendiri...tp, tu pun x boleh ke

lgpun, ape yg ein nak tu kire mcm penting la juga....ein cuma nak ade harta sendiri...nak rasa ade tanggungjawab lain...ein nak rasa mcm mana beratnya pikul beban2 tu semua....tapi, kenapa mesti ade yg bantah...bukan utk kesenangan ein sorang je nanti...untuk orang lain juga

siyesly mmg agak sedih la juga...takpe la, ein akn cuba juga utk capai ape yg ein impi kan...biar pun akn makan masa yang lama untuk ein dpt kan..insyaallah...selagi termampu, ein akn usaha kan gak

ein sedar n ein tau...kewangan ein bukan mcm orang lain...if ade benda yang ein, mmg ein akn menyimpan bersungguh2...ein nak semua tu dr titik peluh ein sendiri...kalau dapat, mesti rasa berbaloi n puas hati sgt kan...

bulan depan, mayb akn alami kekangan kewangan...tapi semua tu bisa diatur...hehehe..yang penting, duit utk ke t'ganu kena la standby....x mkn pun xpe...bulan lepas x dpt nak menyimpan....so, gaji kali ni nak xnak kena juga menyimpan awl2...pastu pandai2 la hidup ye....susah2, puasa je la....xpun bawa roti dari rumah...


9 org kwn gapil on "impian yang hanya tinggal impian"

EyCa ZaKaRiA on Friday, October 22, 2010 7:05:00 AM said...

msk sendri la senang...ni mesti malas nk bgn pagi kan..ape daaa...=p

cahayachenta on Friday, October 22, 2010 8:15:00 AM said...

sabar ein... pelan2 simpan duit....

cahayachenta on Friday, October 22, 2010 8:15:00 AM said...

sabar ein... pelan2 simpan duit....

Luth Textile on Friday, October 22, 2010 9:20:00 AM said...

hohohoho... sian kt dia..

~Miss_eiyDa ~ on Friday, October 22, 2010 1:52:00 PM said...

xpe ein..biar lmbt..ASAL puas ht pe yg dihajati tu dapat kn...kumpul duit slow2...xpe..semua tu cume kehendak..bukn keperluan kn..

..::..ein..::.. on Friday, October 22, 2010 8:01:00 PM said...

eyca...
malas kejadahnya klo dh hari2 bgn kul 5pg...


cahayachenta...
huhuu...sedikit kesedihan...cuba juga utk penuhi ape yg dihajati


luth...
hohohohoo...memang kesian sgt


sis eiyda...
ape yg ein mksd kan, adalah keperluan

EyCa ZaKaRiA on Friday, October 22, 2010 8:24:00 PM said...

ko angan nk mkn durian kt gunung fuji mmg laaa....thn bilo nk dapek tuh...hehehe

EyCa ZaKaRiA on Friday, October 22, 2010 8:24:00 PM said...

ko angan nk mkn durian kt gunung fuji mmg laaa....thn bilo nk dapek tuh...hehehe

..::..ein..::.. on Friday, October 22, 2010 8:25:00 PM said...

eyca....
wakakakaka....yg tu ko jgn la baca...tu ade org kenakan aku

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal