Sunday, October 17, 2010

kenapa masih ade yang nak aku sakit

diary miszgarfien


sape yang selalu follow twitter n fb ein tau la selalu ein merungut pasal sakit...smpai ade yg marah2 dgn ein...xpe la...mayb org tu x paham kot...pada yang prihatin, mekasih ye.....sayang korang sgt2

ein igt, ein dah sihat sepenuh nya....tapi ein silap...kenapa ade org yg nak ein sakit...kenapa....kenapa mesti dgn cara mcm ni...kalau betul dia x puas hati dgn ein...berdepan la...bukan dgn cara halus mcm ni...dia nak tgk ein menderita seumur hidup ke??

patut la masa kat langkawi, ein sihat walafiat...bersemangat, ceria, mkn pun berselera...tp bila kat sini, jgn citer la...xde hari yg ein x sakit kot....semua org igt ein saje2 buat sakit...asal dtg keje je muka pucat...ein x penah mintak jd mcm tu...susah nya kalau ade yang x paham...xpe la

appoinment doc pun dh kena tangguh sampai tahun depan...rasa nya ein dh xnak terus kan la...buang masa je...semua ujian yg ein buat, kptsn nya xde ape2...smpai kan doc pun dh xtau nak kata ape...

cuma skrg ni, kena la berubat lg..sbb benda tu xnak keluar..melekat lg...nape ye nasib ein mcm ni..bukan mengeluh...cuma terfikir je...1 per 1 datang...syukur juga hati ein ni cekal utk hadapi semua nya...

andai ein dh pasti n yakin sape org yg buat benda ni, ein sendiri akan berdepan dgn dia...mayb itu je cara yg terbaik yg ein mampu lakukan...tp, ein x pegi bersendirian la...cari penyakit namanya tu...ein cuma nak dia bertaubat je...nak dia insaf n tarik balik semua ni...

semoga ein kuat, semoga ein tabah, semoga ein cekal....insyaallah


10 org kwn gapil on "kenapa masih ade yang nak aku sakit"

farysa on Sunday, October 17, 2010 9:43:00 PM said...

ein,
farysa phm keadaan ein sbb ayh farysa pn pnh kne
klo ein nk brubat farysa leh recommend sorg ustz ni
ayah farysa pn dh ok skrg

..::..ein..::.. on Sunday, October 17, 2010 9:49:00 PM said...

farysa...
tu la..dh 3 org berubat aritu...dlm bilik pun dh penuh dgn air ubt...blh gak klo farysa nak kenal kan...insyaallah klo ade kelapangan n dekat, ein pegi dgn ayh nnt

farysa on Sunday, October 17, 2010 10:04:00 PM said...

ustaz tu dekat kedah
ein bg email
japg farysa kol ayah mintak no ustaz tu
rsanya ein mintak ayah ein kol ustaz tu dulu pn dh okey kalau ddk jauh

..::..ein..::.. on Sunday, October 17, 2010 10:07:00 PM said...

farysa...
owh, jauh nya...xpe3...nnt farysa leave je kat comment ni...nnt ein x publish kan....thanks ye farysa

farysa on Sunday, October 17, 2010 10:41:00 PM said...

mama farysa ckp ustaz tu nk pg haji
tapi ada sorg ustaz dekat kl
ein cuba beli harakah
nama dia ustz malek,anak murid ustaz kamil qiraati
die pnh msuk tv9
klo xjmpe ein bgtau farysa eh
sbb mama cri pper tu dh xjmpe
tp nnt die cbe cri lg

..::..ein..::.. on Sunday, October 17, 2010 10:44:00 PM said...

farysa...
laa ye ke....xpe la..klo harakah tu susah sikit nak bli....ayh x suka...hehe...xpe3, nnt ein usaha kan...ni pun dh bersyukur sgt farysa sudi tolong

farysa on Sunday, October 17, 2010 10:44:00 PM said...

oh,
ni ade lg stu
ustaz sharhan
die ade wat program rwtn cre islam dlm tv
0162215710@0173035975

farysa on Sunday, October 17, 2010 10:48:00 PM said...

nnt kalau mama farysa jmpe farysa bgtau kay
xpe je
family farysa pnh kne jgk
farysa twu cm mne rse
uncle farysa pn ade sorg kne smpai meninggal
=(

..::..ein..::.. on Sunday, October 17, 2010 10:51:00 PM said...

fmly ein pun dh biasa dgn benda ni semua...dh mcm2 kami lalui..ade gak makcik yg meninggal...cuma x sangka kali ni giliran ein...hehehe..xp la...dgn izin Allah, insyaallah ein sihat

farysa on Monday, October 18, 2010 6:49:00 PM said...

ayah farysa sruh try no yg farysa bg smlm
tp klo still sme jgk
nnt ktorg knalkan dgn ustaz yg sorg tu
cme ein kne dtg kdh la
then ktorg leh bwkkn jmpe ustaz tu
=)
oh,
ni no farysa 0125333091
ade pape bgtau je kay
insyallah ktorang tlg

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal