Monday, October 4, 2010

kepedihan keperutan..kepenatan..

diary miszgarfien

arini rasa mcm kena keracunan makanan pun ade...dr smlm pedih bawa ke arini...jenuh la 1 hari menahan pedih perut...overdose mkn spageti kot...muahahhaa

nsb la pedih gitu je...xleh nak layan sangat..keje tengah menimbun..rasa x cukup tgn..tp enjoy..siyes ein ckp, since blk dr langkawi ni, ein rasa lbh enjoy...xtau la nape...smpai kan cik pun tegur ein nampak lain...x kisah la...janji hati aku bahagia

tp 1 je la yg x best harini...harini melayang rm30 utk byr jamuan.............waaaaaaaaaa...sadis betul bila kena byr mcm2 time tgh xde duit ni..mmg kena ikat perut la sepanjang bulan ni..kena puasa je la jwb nye....ade 1 jamuan tu, ein n dak2 langkawi x pegi tp ktorg tetap gak kena byr....so, rabu khamis ni ade jamuan kat opis...hope berbaloi la byr byk2

ok la....nak smbg layan drama korea...citer playfull kiss.....best citer tu....atleast leh jadi terapi utk minda n badan ein...rasa penat lain mcm je skrg ni...ni suma si raihan nye pasal la....keh3..sbb dia la yg kenal kan drama korea ni

0 org kwn gapil on "kepedihan keperutan..kepenatan.."

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal