Tuesday, October 5, 2010

minggu jamuan dan jumaat yang tak best

diary miszgarfien

esok jamuan bahagian IT

lusa jamuan unit

hope sedap la mknn yg di sedia kan

klo x, rasa mcm x berbaloi lak byr berpuluh2

td cik dh siap pesan

esk naik ats cepat2

sbb diorg sedia kan mknn sikit dr bilangan org yg dtg

jumaat lak

xde jamuan ape2

tp

belah petang kena pergi pulapol cheras

ade program ape ntah

yg pelik nya

cuma ein dgn azman je kena

lg 3 org, anggota

pergi dgn bas pukul 3

balik xtau pukul bape

diorg kata kompem lewat

what?????

ein nak blk mcm mana

bas hantar ke opis blk

then dr opis tu

ein nak ke komuter dgn ape

jalan kaki????

giler......gelap...takut jln sorg2

man x pe la

dia naik motor

hurmm

kena wat muka simpati kat anggota nnt

tu pun klo diorg lalu kat ktm

rasa nya diorg x lalu

mmg kejam la sape yg letak nama ein

letak la nama org yg ade transport




*teramat2 rindu kan seseorang
andai mampu hati ini berkata2
andai mampu si dia mendengar ape yg dlm hati ini
andai si dia mengetahui
betapa diri ini ikhlas n tulus
menerima diri nya
menyayangi diri nya

wahai angin...
sampai kan salam kerinduan yg teragung dr ku buat diri nya



0 org kwn gapil on "minggu jamuan dan jumaat yang tak best"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal