Thursday, October 28, 2010

penat sangat tapi sangat menyeronokkan

diary miszgarfien


P.E.N.A.T & L.E.N.G.U.H

hehehe

maunye tak penat n lenguh...berjalan je arini...tapi bukan la sehari suntuk...setengah hari je...hehehhe...tapi, rasa puas hati sangat2..nak tau nape????

sebabnya harini ein pegi habis kan duit gaji...hehehhe...hbs nye beratus2 tapi barang nye cuma 1, 2 barang je...ape yg ein bli, rahsia...nak letak pic pun, hp dh wat hal...

selama ni mmg dh niat nak bli benda tu...lama sgt dh menyimpan hasrat di hati utk merembatnya...tapi ade sahaja halangan nye....harini dengan nekad nya, terus pergi membeli...tu pun jenuh berpikir n tny kat kkak...nak beli ke x...last before balik singgah balik kedai tu n terus bli....ngeeee.....hbs duit gaji mcm tu je

menyesal??? ntah la...dh lama sangat nak kan...so bila dh beli, x boleh la nak ade prasaan tu...lepas ni, target yang seterusnya....kena usaha kumpul duit dulu...tapi utk jangka masa pendek ni, kena saving lebih sikit...walaupun ein berhabis sakan mcm ni, tapi awl2 lagi ein dh transfer duit pegi kat asb...before ein berbelanja sakan, ein akan menyimpan dulu...then baru leh pk utk shopping...ade duit nak mkn utk bulan tu ke tak, belakang cerita...hehehhe

seronok sangat!!!


0 org kwn gapil on "penat sangat tapi sangat menyeronokkan"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal