Thursday, November 18, 2010

geramnyeerrrr

diary miszgarfien


gggggrrrrrrrrrr....geram sangat2 dah ni....hari2 ada je no yang x kenal msg...harini dapat msg dr no yang x kenal...lama gak no ni msg cuma ein ignored kan aje

then tadi hantar msg yg x sepatutnya....heeeeiii, kamu fikir kamu siapa hah??? suka suki je msg ein macam tu...dah la siap msg cakap salah sent...wth la kan....

untuk mengelak kan orang tu msg ein lagi, cepat2 ein bgtau dia ein dah berpunya...selamat dah rasanya...if nak berkawan pun, biar la ikhlas..ni macam ape je..bila tanya sape xnak cakap...bagi macam2 alasan...typical sungguh

lepas ni, mahu ada lagi sorang nak kena sound...tapi memandang kan orang tu buat cara baik, so ein buat cara baik juga...tolong la...ein dah takde minat nak kenal dengan mana2 lelaki...serik sangat2...ein still sayang kan mr.N lagi...dan saat ni, ein terlalu perlukan dia...

so....pada kawan2 yang ada no ein tu...please la ye...ein rayu kat korang..jangan suka2 nak bagi no ein pada sesapa pun...jangan buat ein hilang kepercayaan pada kamu

ein taknak, hanya sebab2 benda ni ein dengan mr.N makin jauh...ein belum tergerak hati pun untuk ada ape2 hubungan dengan mana2 lelaki lain..hati ein kuat mengatakan, ein masih ada mr.N di samping ein...cuma ein kena bagi ruang dan masa pada dia buat masa ni..

sedaya upaya ein jaga kesetian diri ni...selagi termampu, ein akan tunggu mr.N...pray for me ye


mr.N
i really3 need u..


0 org kwn gapil on "geramnyeerrrr"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal