Saturday, November 13, 2010

im a strong girl..i can do it

diary miszgarfien


dah take ape lagi yang tinggal dalam hidup aku...semua nya dah takde...tapi, insyaallah..aku mampu untuk hadapi nya...sedih?? mesti la..jangan tipu diri sendiri..cuma bezanya kali ini aku lebih cekal

mungkin masa dia kembali dulu, aku dah ingatkan diri aku ni..tinggal kan sikit ruang utk hati aku di lukai lagi...dan, semua tu betul..aku dah bersedia..seperti yang aku bagitau dulu..aku dah redha..aku pasrah

aku tau dia dah berjanji dengan semua orang..dan, aku akan simpan semua janji dia..mungkin dia tak mengenali aku..aku memang orang yang setia dan berpegang pada janji..tak perlu untuk di pertikai kan lagi..

ruang buat dirinya??? sentiasa ada dalam hati ini...untuk insan lain???ntah la..dah takde rasanya..sebab aku bukan lah gadis yang mudah untuk serah kan hati ini pada mana2 insan lain setelah terluka...tidak semudah itu

aku tau ada rakan2 yang akn risau kan aku..insyaallah...aku cukup tabah kali ni..terlalu cekal..cuma doakan aku sentiasa tabah dan kuat ye...aku xnak jatuh lagi..cukup dulu aku jatuh dengan teruk..walaupun aku tau kali ni lebih sakit, insyaallah aku boleh ubati sendiri..

dan dia....aku akn sentiasa menanti dia walau sampai bila2..bukan mudah untuk aku buang semua ni..dan aku tak kan lari dari ape2..segala janji dia, akan aku genggam erat2..dah terlalu dalam kasih sayang yang dia tanam dalam hati ini..

wahai hati...terus la bersabar..ini hanya dugaan kecil..pasti ada hikmah yang besar buat insan yang selalu bersabar..jangan mudah mengalah..bertahan la..kita mampu hadapi kesakitan ini



*aku masih mampu tersenyum,
ketawa,
bergembira
walaupun ditemani airmata


**to my sis
i hope u wont tell our parents bout this
i want solve it by my own self
i knw i can handle it
no need to worries
and please
dont ask bout 'it' anymore
u knw what i mean



6 org kwn gapil on "im a strong girl..i can do it"

Anonymous said...

My cousin recommended this blog and she was totally right keep up the fantastic work!

..::..ein..::.. on Saturday, November 13, 2010 1:52:00 PM said...

thanks for dropping here..im wrote what i feel..everything from my heart..it just an ordinary blog...nothing special in here..btw, who are u n who is ur cousin..thanks yeah

Anonymous said...

i will....sila tabah n cekal ok....

..::..ein..::.. on Sunday, November 14, 2010 11:30:00 AM said...

i cant..just crying for the whole time...

Anonymous said...

wat mase ni, i wont ask u anything about him...but u can just told me...or 1 day i will ask about it...so, tabah la wahai adik...sabar ngan dugaan ni...may b ade hikmahnye...

..::..ein..::.. on Monday, November 15, 2010 7:47:00 PM said...

ntah la...rasa x terdaya nak harungi semua ni...bila nak, dtg cari...tabur segala janji...bila rasa xnak, buang mcm ape je...dh lbh dr tabah kot..lbh kuat dh dr dl..cuma xkan lepas kan dia kali ni...

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal