Sunday, November 14, 2010

pagi yang suram

diary miszgarfien


pagi2 dah muncul catatan yang entah ape2...ye, sejak life yang tak menentu ni, dah tak tahu nak luah kat mana...dah tak tahu nak buat ape

semuanya kembali macam dulu...tidur pun dah macam tak tido..mana taknya..kejap2 terjaga tengok hp, tgk ym..walaupun dah tahu hakikat nya akan semua tu

sedar la ein...bangkit la ein..do something...hurmm...jenuh dah ein berlawan cakap dengan hati...semuanya menidak kan...hati, jangan la keras begini..terima hakikat tu!!!

ye...kenyataan yang sangat2 pahit...segala kebahagian direntap dengan tiba2...tiada lagi dah mimpi2 indah dlm hidup ni...

tiada lagi semuanya...yang tinggal hanya la kenangan2 yang indah menemani hari2 ein..



mr.N...

walau ape yang awk buat, sy xkan berganjak....walau kemana awk pegi, saya tetap disini menanti awk



0 org kwn gapil on "pagi yang suram"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal