Sunday, November 21, 2010

selesai sudah.....

diary miszgarfien


legaaaaaaaaa.....dah tak payah nak runsing2 lagi...dah takde yang mengganggu lagi..lega sangat2 ok...hahaha

aritu ade orang yang kena bahasa dengan ein...sesuka je hantar msg yang bukan2 kat ein..kena bahasa terus diam..

semalam sorang lagi..maaf ler..memang tak berminat nak berkawan lebih dari seorang kawan dengan mana2 lelaki...fullstop..

kalau msg pun ein dah tak berminat nak layan...apatah lagi kalau orang tu call...memang sampai bebila pun ein tak kan angkat...sorry ye...nak tak nak, terpaksa guna nama mr.N malam tadi...sorry dear...hanya dengan cara tu je ein boleh lari kan diri dari diorang

tak boleh ke kalau berkawan tu biar atas dasar kawan sahaja...kawan biasa...no more than that...ni berkawan je ada maksud tersirat dan tersurat....isshhh...rimas laaa


2 org kwn gapil on "selesai sudah....."

katak on Monday, November 22, 2010 1:38:00 PM said...

nak kawan ke taknak.
nak kawan ke taknak.
nak kawan ke taknak.
tersirat ke tersurat.
tersirat ke tersurat.
tersirat ke tersurat.

..::..ein..::.. on Monday, November 22, 2010 9:41:00 PM said...

katak...

hahahha....nape nyaa

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal