Sunday, December 19, 2010

awak hadir lagi

diary miszgarfien


baru semalam post pasal orang lain...dah dia muncul lagi...isshh....awak nak ape sebenarnya...awak nak saya lagi ke tak??? jawab la dengan jujur...jangan buat saya macam ni

entah ape yang awak gunakan pun saya tak tahu la...semalam baru je post pasal lelaki lain...dah awak muncul dalam mimpi saya...siap janji tak buat lagi...dah macam amaran je supaya jangan cari lain..ape ni awak...ape maksud semua ni...kalau awk nak saya kekal setia dengan awk, insyaallah...tapi awk jangan macam ni boleh tak...

bukan sekali dua benda ni jadi...bila nak move on ke, nak ade orang lain ke...mula la awak muncul balik..betul awak tak datang secara realiti...tapi awak hadir dalam mimpi saya...awak beri saya petunjuk dalam mimpi...

dah la.......saya penat la...saya punya perasaan juga...saya juga punya keinginan...saya juga seperti orang lain...saya insan biasa je awak...

saya masih lagi ingat janji2 saya...sedaya upaya saya berpegang pada janji tu...andai saya memungkiri janji tu, maafkan saya...anggap sahaja saya lemah...

buat masa ini, saya tetap begini..masih mampu bertahan...masih setia di sisi awak


4 org kwn gapil on "awak hadir lagi"

~Miss_eiyDa ~ on Sunday, December 19, 2010 5:24:00 PM said...

dugaan nmnyer ein...jgn pk kn sangt skang ein pk ms depan ein jek..yg lain ketepikan...

AD feez on Sunday, December 19, 2010 6:02:00 PM said...

ein... be strong ok... perempuan nie kalo x kuat.. mmg sng kene buli.. jgn mudah dibuli oleh lelaki ok.. walaupun sy lelaki.. pantang sy kalo ada lelaki ambil kesempatan atas perempuan nie.. ckup pantang!

sI tEDI on Sunday, December 19, 2010 6:12:00 PM said...

saya juga sudah penat.

berehat dengan diam membisu....

..::..ein..::.. on Sunday, December 19, 2010 6:52:00 PM said...

sis eiyda...
hebat betul dugaan ni...hope kuat la utk hadapi...now, fokus masa depan je...



AD feez...
thanks ye sudi komen kat sini...untung sape yg dpt awak...


tedi...
kt sama2 penat dgn semua ni

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal