Monday, December 20, 2010

kursus...

diary miszgarfien

tadi ambik surat kat pentadbiran.....surat untuk pergi kursus....semua pegawai awam kena pergi tapi berperingkat la...last 2 weeks siri satu...then next week siri dua...nama ein dalam siri dua...kursus untuk NSES-NKRA...jangan tanya ein ape maksudnya...ein sendiri pun tak tahu...hehe

kursus tu akan di jalan kan di Hotel Seri Malaysia, Genting....wuuutt3.....genting tu...hehe...3hari 2malam....rabu tengah hari erak kesana then jumaat gerak balik sini....kejap je..tapi ok la kan..leh gak ein keluar dari KL tu...nak outstation tak dapat...kena pergi kursus pun jadi la...hehe

boleh tak kalau tak nak balik...nak stay kat genting tu sampai ahad...nak tenang kan hati dengan kepala ni..dah rasa berat sangat2 lak..

ok la...nak membungkus kan diri...sejuuuukkkk....



*nak pergi kursus kahwin
dh ade sijil
bila dah ade sijil
nak khwn dgn sape
hahaaha


0 org kwn gapil on "kursus..."

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal